Dünya bile tam yuvarlak olmayıp, üstlerden basık olup, biraz yamuk iken insanların yamuklaşması çok da garipsenmemeli... Ne yamukluklar yapılmıştır kim bilir bana yapıldığı gibi size de? Şimdiye kadar sevdiğiniz kızı, bir yakın arkadaşınıza hiç kaptırmadınız mı? Ben kaptırmıştım da, belki sizde de olmuştur diye aklıma geldi öyle... O meşhur ''Arkadaşımın aşkısın'' şarkısını bile söylemeden elimizden aldı kızı... Kısmet diyelim...

Bir insanı yakından tanımak istiyorsan onun ile ya seyahate çıkacaksın ya da para alıp vereceksin, derler. Borç para verip de sonra geri alamadığım o kadar çok insan var ki... Bir laf vardır esnaflar arasında borç konusunda ''Ne verir ne de inkar eder.'' derler. İyi, ne güzel inkar etmiyorsun ama ancak ahirette alırsın diyorsun. Ahrette ki tahsilat biraz acıdır ama...

Seksenli yıllarda arkadaşlarımda, ne kasetlerim, ne kitaplarım gitti, hiç biri de geri gelmedi... O benim kafam da yer etti, arkadaşım hakkında kanaat notum var artık. Seneler sonra bir ortamda karşılaşsak bile, eski muhabbetimiz, eski samimiyetimiz olmayacak hiç bir zaman. Biz babamızdan öyle öğrendik ''Emanete hıyanetlik edilmez.'' demek ki onlara da babaları öyle öğretmiş, ne yapalım sağlık olsun...

Aslında zerrece sevmediğim, ancak eleştiri ve yazı malzemesi çıkartmak için zaman zaman göz ucuyla baktığım magazin programlarında da insanların birbirinin nasıl kuyusunu kazdıklarını, birbirlerine nasıl madik attıklarını dehşet ve ibretle izliyoruz hepimiz...

İster arkadaşınız, ister dostunuz, isterse yakın akrabanız olsun, size yamuk yaptılar mı bir olur iki olur, üçüncü de fazla beklemeyin silin defterden, çıkarın gönlünüzden, inanın kafanız rahat edecek, ruhunuzda huzura kavuşacaktır. Yamuklar matematik kitaplarında kaldıkça zararı yok, insana yapıldı mı gömün ruhunuzun derinliklerine bir daha da çıkartmayın... 

( Size Yamuk Yapanları Matematikçi Sanmayın başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.