…………….sevgi ve nefret ,

      ……….…..doğru ve yalan ,

      ………......aşk ve ihanet ,

      …………….mutluluk ve hüzün ,

      …………….aydınlık ve karanlık ,

      ……….......hayat ve ölüm , vs.


      İnsan hayatında çok  önemli olgulardır .Biri olmazsa diğerinin kıymetini hiç bilemeyiz.

Hep bu olguların en olumlu olanlarının bizim olmasını  isteriz. Çoğu zaman da bize bahşedilenlerle yetinemez   “daha deriz  daha çok olsun” isteriz. Ne kadar bencilce değil mi..? Halbuki hep unuturuz her şeyin bir ömrü olduğunu

      Sonra bir de bakarız ki sevgiler nefrete, mutluluklar hüzne, aydınlıklar karanlığa ,ölümsüz aşklar ihanete dönüşmüş.

     İşte o zaman gerçek olguyu fark eder , uyanırız ömür boyu bağlandığımız ,hiç bitmeyecek sandığımız  hayat denen gaflet uykusundan … Ömrümüzü hayat pazarında boş yere harcadığımızı anlarız o an Anlarız da artık vakit çok geçtir.

     Kırılan kum saatimizdeki son yaşam zerreleri Ölümü kucaklarken pişmanlık rüzgarı sarar ruhumuzu.

     Keşkelerimiz ve yaşanmamışlıklarımızla yüreğimiz mühürlenir

 

    Ve , her zaman olduğu gibi ÖLÜM yine kazanır…

 

 

             ………………………………………………..ENA.

( Ve Ölüm... başlıklı yazı SONimza tarafından 9.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.