O güzelim ödül törenlerine giderken hep de kırmızı halı da yürünür değil mi? Hep düşünmüşümdür, neden kırmızı halı? Mavi değil, sarı değil, yeşil değil de neden kırmızı? Çok can alıcı bir renk tamam onu anladık da, belki o halıya basacak sanatçılar arasında kırmızıyı da hiç sevmeyen olabilir yani... Renk değiştiren bir halı olsa mesela, iki üç dakikada bir sarı olsa, yeşil olsa, turuncu olsa rengi ne güzel olurdu değil mi?

Kırmızı Halı da ayaklar altında olmaktan çok mutlu mudur sizce? Bilmem ki belki güzel bayanlar yürürken mutludur da erkeklerden pek de mutlu olmayabilir... Kim bilir tersi de doğru olabilir... Kırmızı halıdan kırmızı halıya değişir mi diyelim...

Canım siz de kırmızı halı da yürüyemiyor iseniz, evinizde de illa ki vardır bir kırmızı halı ya da kilim orada yürüyün nefsinizi köreltir siniz... Velev ki kırmızı halı yoksa evinizde sarı ya da yeşil bir halı da yürüyün, halı halıdır, takmayın kafanıza kırmızısını, sarısını, yeşilini...

Pek de bir havalı yürüyorlar o kırmızı halı da hele de bayan sanatçılar. Herkesin önüne de kırmızı halı serilemiyor. Bir çoğu havalarda, tamam sanatçısınız sanatçı olmaya da az biraz da mütevazı olmak lazım. ''Alçak dağları ben yarattım yüksek dağlar babamdan miras kaldı.'' havalarına girmeyin.

Bir de şu var, kırımızı halı da kesinlikle hızlı yürümeyin, niye derseniz, ayağınız kayıp düşebilirsiniz. Hayır halı da düşmek bir şey değil, illa ki kalkarsınız da, sanatınız da çuvalladınız mı, saçma sapan işler yapıp, ileri geri konuştunuz mu, bir düşersiniz, bir daha da ayağa kalkamazsınız... Kırımızı halı bu, kimi zaman açık kırmızıdır, kimi zaman da koyu kırmızıdır, bunu da sakın kafanıza takıp da problem yapmayın, bozulur sonra halılar size diyeyim... Ayakları ile sizin de üstünüze bir sürü insan bassa siz de kızarır, kıp kırımızı olursunuz... Vallahi iyi sabrediyor bu kırmızı halılar insanlara... 

( Kırmızı Halı Da Yürürken başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.