Sevgili arkadaşlarım, dostlarım, aziz milletim ve tüm Dünya'da iyiliği yeşertmek isteyen güzel insanlar;

Çok yakın bir zamanda piyasaya çıkacak olan "Nuh Tufanı" adli roman, tamamen Kur'an kaynaklı olup Rahman ve Rahim olan Allah'ın lütfu ve ismiyle yazdırılmış bir kitaptır.
"Ben yazdım, ben başardım" demek, yüce Allah'ın ilham, himmet ve lütfunu inkar etmek olur.
Üstü örtülmüş bazı gerçeklerin su yüzüne çıkma vakti gelmişti Rabbim vesile olarak beni seçti. Sonsuz Hamd olsun.. 
Imanı sakın, sakalda cübbede, namazda aramayın. Kim ki insanlara faydalı ve Allah'tan korkuyorsa iman sahibi odur. Şu içinden geçtiğimiz tüm hassasiyetlerin silindiği, vicdanın, merhametin ortadan kalktığı, dostun dosta kem gözle baktığı, inançların dahi pazara çıktığı  zamanda, bizler birbirimizin yüreğine tutunarak hak adına, adalet adına, insanlik adına ayakta kalacağız.. 

Ben, Müslüman bir Türk kadınıyım. Atatürk'e sonsuz saygım ve sevgim vardır. Onun dışında hiçbir parti, siyasi görüşle alakam yoktur. 

Bir işçinin kızı olarak elbette hep ezilen, acı çeken halktan yanayım. Kim ki haksız ve hadsiz kalemim ve yüreğimle onun karşısındayım. Fazlasını da gücüm yetmez zaten..

Beni farklı yönlere çekmeyin, farklı kimliklerle bilmeyin istedim o sebepten bir kez daha açıklama yapma gereği duydum. 

Inşa'Allah kitabımı alınca hakkınızı yürekten  helal edecek kadar çok faydalanırsınız. 
Kitaptan elde edeceğim gelir, ihdıyaç sahiplerine ulaşacak. 
 
Sevgi, saygı ve selamlarımla..

Ümit Seyhan
( Nuh Tufanı başlıklı yazı Ümit Seyhan tarafından 13.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.