''Vaktiyle Paris'de hiç bir kulübe üye olmayanlar kulübü kurulmuş. Kapıdan içeri girenin poposuna tekmeyi vurup dışarı atıyorlarmış.'' BASINDAN

Sizi bilmem de ben de hiç bir siyasi partiye, hiç bir futbol kulübüne üye değilim şimdilik. Üye olanlara da ne diyebilirim, gitmiş adam üye olmuş, aidat ödüyor faaliyetlerine katılıyor. Gecelerine gidiyor, çok zengin ise ara sıra para yardımı yapıyor... Sonuçta memlekette ekonomik bir hareket oluşuyor, bu tür oluşumların sayesinde...

Çok merak ettim şimdi o adı geçen Hiç Bir Kulübe Üye Olmayanlar Kulübünü... İçeri girenleri tekme tokat dışarı attıklarına göre, bir kulüp odası ya da lokali var demek ki... Ha bir de o içeri girenleri dışarı atanlar, üç beş, on kişi her neyse kulüp yöneticisi o zaman... Batar bu kulüp çok kısa zaman sonra... İnceleyin bakın batmıştır da...

Öyle kulüpler dernekler var ki yıllık aidatları neredeyse benim bir yıllık gelirime eşit. Tabi ona göre de üyelerine bir dolu aktivite sunuyorlar... Bizim gibi Dargelirli Güççücük Esnaf Sınıfına girenler ancak zillerine basıp kaçarız bu kulüplerin, tabi korumalardan kurtulup da bahçelerine girebilirsek...

İlla ki tutuğumuz bir futbol kulübü var da sadece maçlarının o da özetlerini izliyorum fırsat bulursam, yoksa eski fanatikliğimiz de kalmadı artık. Şu da bir gerçek, es geçmeyelim, üyeleri maddi katkı yapmasa o kulüplerde yerinde kalmaz, yöneticileri de...

Biz çocukken bir de Kulüp Rakısı vardı bakkallarda... En kaliteli rakı oydu, biraz pahalıydı filan ama, herkes alamazdı... Ben de kulüpçüler mi içiyor acaba bu rakıyı ya da kulüplerde mi içiliyor zannederdim o tarihlerde... Öyle değilmiş, sonra anladık...

Bazı zaman kumar oynatmak için saçma sapan dernekler kurulup, payanda yapılıyor. Kanarya Sevenler Derneği, Gülleri Laleleri Islah Etme ve Yaşatma Derneği gibi... Tabi ki bu üyeler ne kanaryayı seviyorlar ne de güller ile laleleri... Al takke ver külah sabahtan akşama kadar yaptıkları, kumar ha kumar...

Yine başa gelecek olursak Hiç Bir Kulübe Üye Olmayanlar Kulübünün ne olağanüstü, ne de olağan genel kurulu zor yapılır gibime geliyor. Baksan adamların kıçlarına vurup dışarı atıyorlar. Madem hiç bir kulübe üye değilsen, atalım seni... Belki de üye yapıp, ilk aidatını da ödetip, ondan sonra mı atıyorlar acaba, kim bilir? Aklım takıldı vallahi şimdi. Sabaha kadar bunu düşünürüm ben... 

( Çok Şükür Ben De Bir Kulübe Üye Değilim başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.