Birileri durmadan yarayı kaşıyor.

Sokaklara çağrı yapıyor!..

       Sarı Yelekliler adına ahkam kesiyor.Bırakın sarı yeleklileri, kırmızı ya da siyah yelekliler olsa ne yazar?

      Yıllardır, Türkiye ve İslam Ülkeleri karıştırıldı.En sonun da terörün adını “ Arap Baharı!” koydular.

Bırakın biraz da bu baharı Amerika ve Avrupa yaşasın. Madem Arap Baharı güzel, biraz da Avrupa Baharı olsun ve onlar bu baharı yaşasın.

       Milleti sokağa çağırmaya çalışan teröristler, elinizi vicdanınıza  koyun ve Avrupa Baharını destekleyin.

       Türkiye ve sizler de bu ülkede yaşıyorsanız bizler zaten yeterince çile çektik.Borç ödedik.

Yetmedi mi daha?

     Yıllardır milyarlarca liramız hain Haçlı artığı Pkk denilen itlere harcandı.Daha ne kadar harcansın istiyorsunuz?

     Teröre giden paralarla kaç okul, kaç hastane, kaç fabrika yapılırdı hiç hesap ettiniz mi?

      Aklınız bile almaz.Zaten hesapta edemezsiniz.Milyarlara dayandı.Öyleyse daha ne diye teröre ve teröristlere destek veriyor, sokağı çağrı yapan itleri alkışlıyorsunuz.

      Yetmedi mi daha?..

     Bizler;

---Vatanını, milletini, bayrağını ve ülkesini seven insanlar olarak bütün Türkiye Düşmanlarını lanetliyor ve kınıyoruz .Bunları da ülkemizde istemiyoruz.

    Barış adı altında savaş olmaz.Demokratik hak diye her yer kırılıp dökülmez.

     Bundan sonra bu millette size karşı demokratik püskürtme hakkını kullanacaktır.

     Bunu sakın unutmayın.

     Sokağa çağrı yapmak ne barış, ne de demokratik bir haktır. Bu düpedüz vatan hainliğidir.

Bırakın biraz da Avrupa kendi baharını yaşasın.Onları savunmak size düşmez.Avrupa’nın demokratik hakkıdır.Yaksın yıksın haklarını kullansınlar.

     Bize sadece; “YAŞASIN AVRUPA BAHARI!” demek düşer.

Sokağa Çağrı yapmak en hafif deyimiyle düpe düz savaş çığırtkanlığıdır. Bu da şu anda Türkiye’nin kaldıracağı bir yük değildir.Dışta Türkiye Düşmanları, içte Vatan Hainleri bunu sakın düşünmeyin bile.Bu millet her zaman top yekün sizinle mücadeleye hazırdır.Böyle bozuk düşüncelere de asla prim vermez.Karşısına çıkanı ezer geçer.

       Ne Mutlu Türküm Diyene!

 

Kemal DOĞANAY

( Sokağa Çağrı Yapmak başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 17.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.