Âşık oldum sevdim aklımı aldı, aşkı dayak atmak sandı aklını aldım.

 

Şoförüm diye vermediler, güzelliğimi gördüler peşime düştüler.

 

Sadık oldum yârime düşmeyin o yârimle peşime.

 

Vitesi bire takarım, evde makarnayı beş dakikada haşlarım.

 

Kadınım diye şoför saymadılar yolda kalanlara yardım için yetiştim onlarda beni yanlış anlamadılar üzerime çullandılar!

 

Yârim bana seninle ölümüne gider gibi severim dedi evlendik, beni kadın şoför yaptı kendisi yan geldi

Yattı.

 

Bana aşkını itiraf ederken anladım ki çapkındı, sözlerini anlına dilini arabanın dingine taktım.

 

Bana gelmediği gün mazot kuyruğundayım dedi, kadın şoför oldum mazot kuyruğu yokmuş, şimdi yokuşların kuyruğunda hayatı yaşamaktayım.

 

Benimle evlenirken asker kaçağıymış yakalandı borcumu ödemeye gidiyorum, sen kalan borçlarımı öde yârim dedi, uzman çavuş oldu doğuya bir daha gelmedi ben hala borçlarını ödüyorum.

 

Kadın şoför oldum arkadaşım çok olur dedim yanıldım, uzun yollarda yalnızlığı yaşıyorum sıkıntıdan patlıyorum Orhan baba’yı Müslüm baba’yı dinleyerek sıkıntının kaslarını geliştiriyorum.

 

Aklın varsa dediler tek takıl, tek lastik taktım kamyonete kamyonet yıkıldı altında kaldım.

 

Gönlünde yer yoksa ayakta giderim dedi beni kandırdı, evlendik o oturuyor ben hala ayakta oturmadan ona hizmet ediyorum. Sözünü hatırlatınca evlenenince ye kadardı diyor yavşaklığını gösteriyor.

 

Kadınız diye ezmeye çalıştılar, ezdim geçtim polis yakaladı, suçum yoktu tahrikten oldu dedim beni anlamadılar önümdeki ezme salatasını aldılar, kol böreğini önüme koydular.

 

Sevdim bizim herifi yemekler benden dedi on yıldır ıspanak yatağında krema soslu levrek buğlama yiyoruz, herif balıkçıymış sonradan anladım. Şimdi direksiyon sallıyorum kamyoncular lokantasında ha bire kuru fasulye yemek nasip olmadı, hala kuzu çevirme için kaçan kuzuları yakalamaya çalışıyorlar.

 

Kadınız diye hayallerimizi çaldılar, şoför oldum yıllardır kaçan hayallerimizin peşinden gidiyorum, beni merak etmeyin yokuşlar bitince geri geliyorum.

 

Kader dediler bir hanzo ya verdiler, kadere sordum hanzoy la arkadaş akraba değilmiş, bende kader diye bir şoföre kaçtım, hala kamyonuyla kaçıyoruz.

 

Mehmet Aluç


( Kadın Şoförler İçin Kamyon Arkası Yazılarım... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 19.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.