Son demek yeter mi son olması için? Bitti deyince biter mi ki her şey? Peki, bensiz bir sona son mu diyorsun sen, solunda ve kolunda olmadığım bir son olabilir mi? Bu ihtimalin varlığı bile değersizken gözümde senin gözünde bir seçenek mi bu? Hasret sınavında rastgele işaretlediğin bir şık mı? Yüzünü karartan, içini boğan, yasına doğan bir ışık mı bu? 

Aşk yetmezliğinden yazılan bu şiirin, kronik yokluğu sen değil misin? İçimle yüzleşmeye korkarken, hayaletine sarılmamı nasıl açıklayayım sana? Korkuların var biliyorum ama söylesene beni kaybetme korkusundan başka ondan daha büyük ne korkun olabilir? Korkunda olmayacaksam farkımda olmanın ne anlamı kalır? Parmağıma çıkmışken sigaranın sarısı, bıyıklarımdaki isin, gözümdeki sisin sebebi kim??? 

Aynaya saklama düşlerini, bensiz bir hayale hayal diyorsun sen? Öfken bana bakıyorken orda gördüğün ben miyim? İçinde açan bir çiçeği görmeden dışındaki kışa nasıl inanayım? Yazına hasret bir gülüşü bir tutam umudu ve ayrılıksız saatleri anlat bana, ayrı kaldıkça dinleyeyeyim. 

Bensiz bir yola yol mu diyorsun sen, ne ucu ne sonu bana çıkmayan. Yürüdükçe bana yaklaştırmayan, tüm dünyadan uzaklaştırmayan bir yola yol mu diyorsun?
Ben mesafeli yalnızlıklar yaşarken, söylesene sen hangi adımını beni düşünürek atıyorsun?

Hangi bucağına düştün uykunun, benden uzak bir uykuya, Saçını koklamadığım adını sayıklamadığım ve başını omzuma yaslamadığın bir uykuya uyku mu diyorsun sen?
Ben gözlerim açıkken bile seni görüyorum, sen bensiz gözlerini kapatıyorsun... Sabahında ben olmadığım bir gece, senin için bitmemiş demektir, kahvaltın yarım, sigaran zehir olmalı...

Benim olamadığım bir hayata hayat mı diyorsun? Yanında yakınında ya da yamacında değilken hangi ışıltısı gözünü alabilir, hangi uğultusu seni rahatsız edebilir? Vuslata edilen yeminler varken, her hayalim sana çıkarken, her sözüm seni anlatırken; unutma sevgili, unutma! Sana bensiz ölüm bile yok!

Ahmet ÇABUK
( Sana Bensiz Ölüm Bile Yok başlıklı yazı Ahmet Çabuk tarafından 19.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.