İlk önceden söyleyeyim. Bu kitap popun kraliçesi Madonna'yı anlatmıyor. Bu kitap, Türk Edebiyat tarihinin en güzel aşk romanlarından bir tanesi bana göre en güzel aşk romanıdır. Aşkın nasıl bir kelime olduğunu anlamak isteyenler bu kitabı kesinlikle okumalıdır. Roman yazarın başyapıtıdır.Bazı eleştirmenler onun  Kuyucaklı Yusuf'u başyapıtı olarak kabul ederler. Lakin ben ve benim gibiler bu romanı onun başyapıtı sayarlar. 
Bu romanın kitap şeklinde basılması 1943 yılını buluyor. Tabi ki kitap neyi anlatıyor diye sorarsınız? 
Aşkın gücünü ve ne kadar kutsal  bir duygu olduğunu anlatıyor. Kitabın bir kısmı Türkiye'de bir kısmı ise Almanya'da geçiyor. Benim kendi listemde ileride çocuklarım olursa ilk tavsiye edeceğim kitaplardan bir tanesidir.
Kitapta şunu da anlayacaksınız elbette . Ön yargının çok büyük hata olduğunu  kavrayacaksınız .Yukarıda hiç belirtmedim . Bu kitabın yazarı kim diye..
Onu siz biliyorsunuz zaten...
Bu kitabı okuduktan sonra sevgilinize daha farklı daha güzel bir gözle bakacaksınız. Artık söz sadece okumakta kaldı. Şunu da söyleyeyim benim "İyi okumalar" yazmam bu yazıyı okuyup okumanız için değildir, kitabı okumanız içindir.


                                           İYİ OKUMALAR                                                      

( Kürk Mantolu Madonnayı Hiç Okudunuz Mu başlıklı yazı Önder Arslan tarafından 21.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.