''Bir mücahidi güldürmek istiyorsanız O'nu ölümle korkutunuz.'' Şamil Basayev


Evet, evet korkun ölümden, Budistler, Ateistler, Deistler, Irkçı bir dine sahip olanlar, Tanrıyı teslis ile üçleyenler, siz korkun ölümden. Biz Müslümanlar Allah'ın emri olduğunu hiç akıldan çıkartmayacağız. Emir demiri keser deyip akıbetimizi bekleyeceğiz.

Vatanları için savaşan bütün Müslümanlar, her zaman olduğu gibi, ölüm korkusunu biz çoook yıllar önce yendik. Savaşırken da aklımıza bile gelmez, gavurların askerleri gibi... Biliriz ki vatanları için ölenler şehittir ve yine biliriz ki şehitler mahşer günü seyitler ile peygamberler ile yan yanadırlar... Büyük bir ödüldür bu Müslümanlara...

Ölümden korkun kul hakkı yiyenler, Allah'ın yasaklarını düşünmeden çiğneyenler, ayetleri ile alay etmeye kalkanlar, fakirleri hor görenler. Dedikodu ve gıybeti devam ettirenler. İnsanları putlaştıranlar, heva ve heveslerini ilah edinenler...

Ne diyor Necip Fazıl dizelerinde...

Mujde 

Öleceğiz; müjdeler olsun, müjdeler olsun!
Ölümü de öldüren Rabbe secdeler olsun!

Srebrenitza'da sekizbin can kardeşimizi şehit edenler, korkun ölümden, korkun Rahman ve Rahim olan Allah'ın gazabından. Dünya'da çekip çekecekleriniz çok hafif kalacak illa ki... Beyrut Kasabı denen alçak da ölmek için yalvardı yedi sene Rabbına da bir türlü ölemedi, ölmeyi beceremedi... Adını, kim olduğunu siz biliyorsunuz... Hani nerede adamları, gidecek canını geri getirebildiler mi? Parasıyla ömür satın alabildi mi?

Irak'da, Filistin'de, Yemen'de, Suriye'de, Myanmar'da binlerce, yüz binlerce Müslümanın canına kıyanlar, bitirebildiniz mi Müslümanlığı, Müslümanları... Varsın, dünya cennetiniz olsun sizin, varsın öyle zannedin... Kan kan ile yıkanmaz bunu hala öğrenemediniz. 

Siz vatan uğruna savaşan bir Müslüman Mücahidi güldürmek istiyorsanız, ona hikaye anlatmayın, ona fıkra mıkra hiç anlatmayın, şiir okumayın, güzel sözler söylemeyin. Sadece ve sadece ''Bu savaşa katılırsan ölürsün sen aslanım, sevdiklerin dünyada kalır sen de ölürsün.'' deyin. O da size sadece tebessüm edecektir ve şunu diyecektir. ''Şeyh Şamiller, Ömer Muhtarlar, Ezineli Yahya Çavuşlar, Şamil Basayev'ler, Cevher Dudayevler nasıl savaştıysa, nasıl öldüyse biz de öyle ölürüz, takma kafanı sen, farklı bir şey yok alnımıza yazılan.''

Siz kafirler güruhu Allah'dan korkmadığınız için, ölümden korkun zaten. Son nefeste gözleriniz kaysın bir sağa bir sola, nefes boğazınıza gelsin gelsin gitsin. Öyle kolay ölmeyin de yalvarın o inanmadığınız Allah'a ''Canımı al canımı al.'' ne olursun diye, saatlerce, günlerce... ''Ölenin kıyameti kopmuştur.'' der bir Hadisi Şerif... Ey zalimler topluluğu, acı çektirdiğiniz bütün insanlar ile ahirette mutlaka karşılaşacaksınız, bakalım o zaman kimin yüzü kararacak, bakalım yüzlerine bakabilecek misiniz o masumların? 
( Ölümden Korkun Zaten başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.