PİYANGO; BEDENİNDE ÇOK ŞANSLISIN! 


Nimet ablaymış, millet kuyrukta. Kazanan kim nimet abla :) Hayal satıyor parayla. Diyor ki ya çıkarsa! Ya çıkmazsa. Başkasının atına binen tez iner. Çıksa da nice insanların onda hakkı var. Kim abad olmuş piyangoyla. Kazanan hep perişan olmuş iyilik getirmemiş onlara. 

Büyük ikramiyeymiş. Sağlıktan büyük ikramiye mi var. Aklın, beynin, gözün, kulağın, elin, bacağın, kesip attığın tırnağın. Dilin, dimağın. 

Düşünebiliyorum. Ve konuşabiliyorum.
Ve de duyabiliyorum. Yürüyebiliyorum. Tutabiliyorum. Görebiliyorum. Kalbin dalağın böbreğin ciğerin damarın kanın. Ve niceleri, en büyük ikramiyem değil mi? Ben zaten zenginim ki. Şükür Allahıma!... Sevgi zenginiyim daha ne olsun. 

Noel babaymış. Benim bir babam vardı. Herkesin babası olduğu gibi. Rahmetli oldu. Adı Mehmet'ti, Cesaretli, merhametli, adaletliydi.Çocuklar onu çok severdi. Ruhu şad mekanı cennet olsun. Rabbim habibine komşu eylesin. 

Sahipsek eğer dünyada, sevebilen merhametli, vicdanlı bir yüreğe. Ve sevip seviliyorsak çıkarsızca. En büyük piyango çıkmıştır bize, gerisi hikaye; Saygılarımla ... 





26 /12/ 2018
Mlk Tryk




( Piyango; Bedeninde Çok Şanslısın! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 26.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.