.....
Yıl ikibinonsekiz;  Almanya da 108 gündür hükümet kurulamadı.

İşte bu durum bizim ülkemizde de belki de ilk kez geçen senelerde yaşandı. Haziran seçimlerinin sonuçları mutlu etmeyince Kasım da yeniden seçilindiler. 

Etnik kökenleri hiçbir dilde ve milliyette bu bağlamda önem arzetmemektedir. 

İsveç'te dokuz eylülden beri kurulamayan hükümet.

Çizmede; bir zamanların ırkçı İtalya da yani Mart ayından buyana hükümetsiz. 

İspanya keza aynı hükümet kurma sıkıntıları Bask bölgesinin bağımsızlık istemesi ve bastirilmaya çalışılması...

Mekedonya, Bulgaristan, Kuzey İrlanda ve Hollanda yakın geçmişte kurulamayan hükümetlere bir örnek olmuştur.
Tarihi gerçekleri örterek kendi içerisinde ki büyük ırkçılığını bastıramamış bir Avrupa:  Bir birlik oluşturmaya çalışsa da bu gerçekleşmeyecek gibi gözükmektedir.

Bunun olasılığını gören 3,5 hakim ulus millet dünya ya insanlığın bilimin vs toplumunun tamamını aşağıladıkları ezik gördükleri Yunan yani bizim eski topraklardan yayıldığını hıçkıra hıçkıra duyunu__ aleme tellal la mellal la ve hatta tellakla bazı iblislerin de doktora tezleriyle ilana durmakta bulmuşlardır. Ama ateş çoktan yakıldı. Göz hani gollum un gözü üzerimizde artık.

Yıl ikibinonsekiz son sekiz ila on yıldır Avrupa da ve ülkemizde seçimler yapılıyor olması bir yana bir çok ülkede hükümet kurulacak çoğunluk sağlanamamaktadır...... Üç ay beş ay süren pazarlıklar dahi sağlıklı hukumetleri kurmayı güçleştirmistir.  
ABDde de Trampla aynı durum federal hükümet nezdinde üç defa kesintiye uğrayarak büyük bir bunalımın aslında gözükmeyen rüzgarı yada ayak sesleri olabilir mi.
Hani yeni dünya düzeninde 22 Aralık ta federal hükümet tatil edildi. Halen daha da tatildir. Meksika sınırına örülecek duvarın finansmanı yüzünden ....

Bunun yanında da Suriye'den çekileceğim mi acaba dedi.
Yukarıda da belirttiğim gibi hiç bir milliyet yada dil gözetilmeyen manen beyanatımdır.
( Ateş Yandı Kaf Dağında başlıklı yazı KANBER İHSAN tarafından 26.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.