Bu yazacaklarımın sonu gelmeyecek. Sen gelmedikçe sözler birbirine karışıp cümlelerim ağlayacak her daim.. sen geldiğinde ise yazdıklarım konuşacak kalemim susacak. Sana yazacağım günlerce, gecelerce satır satır. Yüreğimin söyleyemediklerini dilimin inkar ettiklerini gün gelecek yazdıklarım şahidi olacak. Seni yazıyorum sana yazıyorum, hiç  bıkmadan usanmadan. Yüzüne karşı söyleyemediklerimi biriktiriyorum çokça. Söylemek nasip olmazsa eline geçerse bu yazdıklarım içim huzura erer o vakit. Yazdıkça konuşuyorum sanki seninle, kelimeler düğüm olup güneş gibi parıldayan yüzünde kayboluyor sanki. İçten içe konuşuyor gibiyim seninle yazdıklarımla. Kelimelerim seninle buluşup kalbinde anlam bulup dans ediyorlar sanki mutluluğa kavuşmuş gibi. Rüyalarda mutluyum seninle, yazdıkça anımsıyorum daima seni. Sen hiç yoksun ama dinliyor ve görüyor gibisin beni. Ki sen benim dünyam da hiç var olmamış bir gün bile yaşamamış insansın. Ve biliyor musun sana yazmak seni anmaktır aslında yaşamaktır hissetmektir seni bir ömür. 
( Yazdıklarım başlıklı yazı Yakamozz tarafından 29.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.