Biraz saygı.......

 

Neden illaki bir şeyin peşinden körü körüne gideriz. İlla  siyah illaki beyaz deriz...dünyada bir sürü renk varken neden biz renk  körüyüz..bir birimizin fikirlerine neden bu kadar yabancıyız.. bu inat niye neden elimizde bir kalem  beğenmediğimiz her şeyin üstüne bir çizik atmaya çalışmaktayız...neden ben hem Atatürkçü hem Müslüman olamayayım..neden ben  bayram deyince ramazanı bayramdan sayıp 29 ekimi  bayram saymayayım. Ben TÜRK üm ,MÜSLÜMANIM, ATAM MUSTAFA KEMAL, PEYGAMBERİM HZ.MUHAMMET,dinim İSLAM .. 29 ekimde benim, 23 nisanda benim,ramazan, kurban bayramı da benim.... bu ülke benim VATANIM,BU BAYRAK BENİM BAYRAĞIM, bu EZAN benim ezan ım ,laz, çerkez,kürt,alevi,suni  benim kardeşim..bu kadar zor mu bunların hepsine aynı anda saygı duyabilmek.. BİRAZ SAYGI ahali BİZ RENGARENK GÜZELİZ.... dünyada  benim için iki türlü insan var biri iyi insanlar diğeri kötü insanlar uyanın gerisi hikaye.... örfünüze , adetinize, dininize, atanıza sahip çıkın... Türklüğünüze sahip çıkın.... en önemlisi bunları yaparken insanlığınıza sahip çıkın..bu dünyada da öbür dünyada da sizi siz yapan tek şey o insanlık.... biraz saygı......yoruldum kargaşadan , yoruldum gereksiz hırslardan, yoruldum bir birinin yüzüne tüküren sonra hiç bir şey olmamış gibi davranan insanlardan.. çok yoruldum koca dünyaya sığamamak tan.fikriniz ne olursa olsun  sizi siz yapan değerlere biraz saygı.....insanız hata yapa biliriz... yazarız çizeriz..ama ağzımızdan çıkan elimizden yazan her söze dikkat etmeliyiz...sahip çıkmakla sahip olmak ayrı şeylerdir.. sahip çıkarken kalp kırıp ortalığı dağıtmak yerine  yakmadan yıkmadan  hakaret ederek üstün olmaya çalışmadan sahip çıktıklarımızın sahibi olmalıyız buda  saygıdan geçer....

saygılarımla

silgisiz

( Biraz Saygı Ahali başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 31.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.