1 yılın daha sonuna gelmiştik ve ben hala ilk gün ki sevgiyle bağlıydım ona. Kaç yeni yıl daha geçti yanında olamadım, oysa olmayı ne çok istemiştim. Her an her dakika tam başucunda durmayı, yanında uyanıp varlığıyla uyanmayı ne çok isterdim. Şimdi düşünüyorum da 1 yıl daha boşuna geçmiş, onsuz geçirdiğim her yıl kocaman bi boşluktan ibaret gibi geliyor bana böylesine anlamsız böylesine hüzünlü... Ama bak sevdiğim yokluğunla baş başa yeni 1 yılın daha gelmesini bekliyorum. Bu yıl da sensiz olacak bunu bilipte halen yepyeni umutlarla bu satırları yazmak.. akıl işi değil bunu biliyorum. Ama hiçbir  yıl nedense senin yanında olmama izin vermiyor. Senin benden haberin yok ben ise sana meftun. Şimdi  nerde nasılsın bilmiyorum ama yine uzaklarda bi yerlerde mutlusun ve  gülümsüyorsun bunu çok iyi biliyorum. Yüzündeki tebessümün hiç eksik olmaması dileğiyle hep mutlu kal can özüm.

( Mutlu Kal başlıklı yazı Yakamozz tarafından 31.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.