100 ÜNLÜ TÜRK isimli projenin  manevi annem ile birlikte yürütücüsüyüm. Annemin Lise döneminden bu yana hayali olan projeyi inşallah Türk dünyasına sunmak istemekteyiz...
100 Ünlü Türk isimli projemizin ana teması Türk büyüklerimizin hayatlarını öykülestirip gelecekteki neslimize, Mustafa Kemal Atatürk 'ün  de söylediği gibi
" Türk çocuğu Atalarını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır." Bu gaye ile  geçmişteki neslimizi tanımaları için bir vesile olmaktır. 12 yaş ve üzeri insan kitlesini amaç edindigimiz Projemizin asıl amacı ise elde edilen gelirin tek bir kuruşuna dahi dokunmadan "Şehit ve Gazi ailelerine aktarmaktır." Projemiz iki aşamalı olup birinci basamağını hayata geçirmek istemekteyiz. Azerbaycan, Irak, Doğu Türkistan, Özbekistan, Kırgızistan, Kırım ve Turkiye'nin çeşitli illerinden yazarlarımız bulunmaktadır. 80 kişiye yakın bir yazar topluluğunu oluşturmaktayız. En buyük yazarımız 86 yaşında en küçük yazarımız 11 yaşındadır. Profesör, Doçent Doktor, Yardımcı Doçent, Öğretmen, Asker, hemşire, Yazar, Sanatçı, Yönetmen, Öğrenci, Ekonomist, Astroloji Uzmanı, Tv sunucusu, Yüksek Lisans Öğrencisi, Askeri Strateji Uzmanı, Mimar, Mühendis  gibi meslek gruplarının bulunduğu  Projemiz, Azerbaycan Türkçesi, Kırgızistan Türkçesi ve Kazakistan Türkçesi çevirileri ile Turk ellerine sunulmak istenmektedir. Bu konu ile ilgili çalışmalarımiz sürmektedir. Kazakistan Türk Halkları Medeniyet Vakfi adı altında Turkiye-Kazakistan ortaklığı ile başlatmış olduğumuz projemizin yayınevi ile sözleşmesi imzalanmıştır fakat sponsorluk konusunda zorluklarla karşılaşmaktayız. Şimdiye kadar Devletin en tepesinden tutunda holdingler, Spor kuruluşları, Haber kanalları, Valilikler, Belediyeler, Dernekler, İş adamları ve daha niceleri projemize olumlu bir yanıt vermediler.
Bizlere bu konuda yardımcı olur dediğiniz bir Vatan evladı var ise lütfen bu güzel eseri hayata gecirmemize yardımcı olmanızı rica ediyorum. 

Aslımız Oğuz soylu Türk oğlu Türk bizim
En büyük adamlar biz Türklerde yetişti 
Saka, Hun, Göktürk, Uygur, Attila öz bizim
O koca yiğitler biz Türklerde yetişti

Hasan HALAKAÇAYIR 
Saygılar sunuyorum...
( 100 Ünlü Türk başlıklı yazı Halakaçayır tarafından 2.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.