Bu zekası kıt televizyoncular yine yapacaklarını yapıyorlar, saçma sapan yemek programları ile seyircilerin aklına turp sıkmaya, limon sıkmaya devam ediyorlar... Beş tane altı tane tip ki biraz seyredin, zaten tip olduklarını siz de anlarsınız hemen o keskin zekanızla... Yemek yapacaklarmış da efendim sonrada gün birincisi olunca, hafta birincisi olunca cukkaları, hokkabazlıkla cebe indira gandi yapacaklarmış...

Memlekette bu kadar aç ve açıkta insan varken, insanlar bırak o yemeklerden tatmayı, bir kuru ekmek, bir kuru soğan ile günlerini geçiriyor ise, ayıp oluyor gerçekten, o programlar ile seyircilerin karşısına çıkmak. Daha aklı başında bilgi ve kültür dolu programlar yapın da bu arıza tipleri de bizim karşımıza çıkartmayın.

Biri bir yemek yapıyor, öbürleri de onu olumlu ya da olumsuz eleştiriyor. Ortada para var tabi, kimse de kimsenin yaptığını beğense içim yanmaz. Herkes arkadaşının yaptığına, pişirdiğine bir kulp takıyor. Hani Kemal Sunal'ın bir filminde mutlaka görmüşsünüzdür, Kemal Sunal camekanda çevrilen tavuklara bakıp bakıp yalanıyor, biz de ki gariban seyircinin hali de aynen öyle, ekrana bakıp bakıp sadece yalanıyorlar...

Bu aptallık dolu programlar kanımca maksatlı yapılıyor. Türk Halkı düşünmesin, dünyada ki sosyal ve toplumsal olaylara fazla kafa yormasın, bu arıza tipleri izlesin, onlara gitsin cep telefonundan mesaj atsın, o mesaj attığı da gün birincisi olunca komşusuna hava atsın ''Oğlum bak benim mesaj attığım adam ya da kadın birinci oldu heyoooo.'' hem de sevinsin salakça...

Özel televizyonlarda işin suyunu çıkardılar, aslında ...kunu çıkardılar yazacaktım da hadi yazmayayım, terbiyem gereği... Millet fakirlikten kırılıyor, bunlarda hiç utanmadan, sıkılmadan yok efendim beşemal soslu tavuk yaptık, yanına mantarlı börek yaptık, o da olmadı kaymaklı ekmek kadayıfı yaptık, sonrada puanları kaptık, gün birincisi olduk, bizden mutlusu yok diye hava atıyorlar...

Hah tamam oldu, televizyonlara da çıktınız, meşhur oldunuz, herkes sizi tanıdı, ne güzel, artık buradan bir dizide ufakta bir rol kaptınız mı sizden iyisi yok. Ümit Usta yıllarını vermişti, siz bir haftada meşhur oldunuz. Bize ara sıra gelip bir şeyler yapsanız... ''Yersen revani yemezsen tulumba.'' deyip noktayı koymak lazım... Biz yine de yemeyiz de yiyenler de yiyor işte... 

( Yersen Revani Yemezsen Tulumba başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.