** Çenem suskun, gevezelik beynimde.

**İzinle sevda yaşanmaz.

**Kimseye yureginizde tepinme izni vermeyin.

** Kişiyi siyasi söylem ve bağımlılıkları ile değil, topluma verdikleri ile değerlendirmek gerekir.      **Hayat bonkõrdur aslında . Ama savurganiz , harcamayiz insanca.

**Hiç kimse kötü seyreden kaderine sevdiklerini ortak etmemelidir.

**Bazı arzuları yüreğe hapsetmek gerekir.

**İçinizi dökmek istediğinizde aklınıza ilk ve daima gelen dostunuzdur.

**Hayallerimizi elimizden alan kaderimizdir.

**Dibimizde hayat , ustumuzde bulut geçip gider.

**Hata yapmaktan korkmayanlar çabuk büyürler.

** Dikkat eder, önem verirseniz ; her insandan ogrenilecek seyler olduğunu görürsünüz.

** Her insan belli bir yaşa kadar duygu dünyasında gel gitlerde yaşar hep. Sonra sakin ruh denizinde kulaclar atmaya baslar.

** Başkalarının gözleri , elleri , sozleri ile sevmektir özlemek denilen şey. Ona yakın olanlardan medet ummak, ona dair haberler bekleyip avunmaktir.

** Hep tribünden etrafı seyredip zamanınızı heba edeceğinize, inin sahalara da mücadele edin.

** Başkalarının hikayelerini düstur etmektense, kendi hikayelerinizi yaratirsaniz topluma katkınız daha çok olacaktır.

** Gelene şaksak yapan ve törenler düzenleyenler ; gidene eyvallah etmezler. Bu bu döngü hep böyle devam eder.

** Makam sahibi ve düdük elinizdeyse dinleyen, arayan, talep eden çoktur. Ne zaman altinizdan koltuk kayar ve düdük alınırsa kara ve ak koyun belli olur.

**Asılsız Bahanelere kılıf uydurmakla gülünç duruma düşersiniz .

** Ne afra tafrasi, ne de kantarı insanın kendi değerini belirleyemez. Ona değer yükleyen toplumdaki kişilerdir. Tıpkı birinin hem gelin hem güvey olamayacağı gibi.

** Allah'ın rızası ve vicdani sorumluluğu nedeniyle topluma birşeyler anlatma ugrasinda olanlar asla yorulmazlar.

** En zor ve güzel zanaat yaşamaktır.

** Aşk kişisel ve geçici ; sevgi ise ömürlük ve evrensel bir olgudur.

** Susmak gerek bazen. Eğer açık vermemekse gayen.


( Yaşam Heybemden - 2 - 1 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 4.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.