Konusu hayat olan bir film yapılsaydı... Umut olmak isterdim, setten hak ettiğim parayı alıp sokakta üstü başı olmayan adama verip bir otele yerleşmesini ve gidip sıcacık battaniyeye sarılmasını isterdim. Bir lokantaya gidip o lakantacı ile konuşur, yemek isteyen garibanları iki üç lira için çevirmemesini ve ona onlar için her hafta yanına geleceğimi söylerdim. Elleri buruşmuş, yüzünde kan kalmamış, yağmurda tir tir titreyerek ellerinden bırakamadığı canyoldaşı bastonu ile hava aydınlamadan evinden çıkan, gecenin bir vakti hala elinde hiç satamadıklarını satma umudu ile evindeki hasta ve yaşlı olan eşinin ilaç parasını üç beş tane mendil ya da sakız satarak biriktirebileceğini sanan eli nasırlı teyzenin derdine derman olmak isterdim. Soğuk kış gecelerinde suların buz tuttuğu, yazın sıcağında gölğenin kavurduğu sokaklardaki hayvanların önüne kışın sıcak bir aş, yazın soğuk bir kap su koymak isterdim. Uzanan elleri, çaresiz bakan gözleri, umutsuzca söyleyen dillere bir umut olmak isterdim. Belki setten alınacak para yetmeyecek evet ama damlaya damlaya göl olur ve bir iki derken belki bir derde derman olur. Böyle bir film yoktur, belki de olmayacaktır ama zaten konusu hayat olan film bizim doğumumuzla başlamadı mı? 
Adı hayat...
Oyuncu sen.....
Yönetmen sen......
( Hayat Adlı Film başlıklı yazı Halakaçayır tarafından 8.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.