Secde Çiçekleriyle Kokan Vatanım Kim Silebilir Seni Gönüllerde?

 

    secde çiçekleri ile ilgili görsel sonucu

Kim silebilir gönüllerdeki vatan bayrak imanla süslenmiş aşkını? Onu silmeye kalkan eller kırılır bir bir usul ve yavaş yavaş… Hainlerin üç kuruşuna kanarak yanında olanlar, aldığınız o paraları harcamadan kursağınızda kalacak, yutkunamayacaksınız soluksuz kalacaksınız ne vakit mi, vakti gelince…

Vatan bir anne gibi bağrımız yuvamız bizi saran şefkatli kollarıyla saran bir anne… Dağlarında çiçekleri yetişirken, sütü helal olan annenin sütü gibi secdeye varan annenin ak alnı gönlü gibi kokan secde çiçekleriyle kokan vatanım kim silebilir seni gönüllerde?

 

Silmeye çalışanlar Rabbimin yardımıyla bir bir silindi yok oldular… Yerine yenileri geldi ders almadılar onlarda yok oldu, yok olmaya mahkûmlar çünkü merhameti kötülük silemez yerine geçemez, merhamet ki hakkın merhameti sarmış cihanı, birkaç damla kötülük mü silecek cihana yayılmış olanı, şaşarım aklı olan varsa yaklaşmasın el birliğiyle yıkarız…

 

Köpekler havlamak için dişini gösterir, daha ısırmaya kalkmadan dişerini el birliğiyle sökeriz ısıramaz, dün 15 Temmuzda söktük yine sökeriz, gerekirse denize gerekirse toprağa gömeriz, gönülde vatan bayrak iman aşkını sildirtmeyiz…

 

Şahadet bizim için cennet yurdudur, bizi bu yurttan kim mahrum bırakır? Koşarız varmak için sanmayın yatarız, gerekirse bin ölür on bin doğar koşarız… İnsanların kıyafetlerine tahammül etmeyenler tahammül edecek, etmezlerse Arabistan’a gitsinler sözünü bitirtmeden bu âlemde onu gel yanlış söylüyorsun deriz, sen kim oluyorsun da vatan sadece seninmiş gibi davranıyorsun bunu da söyleriz. Babandan mı sana miras kaldı bu vatan? Herkes haddini bilecek tahammül edecek edemiyorsa, def olup kendisi gidecek, borazanını çaldığı ülke kendisini kabul eder sonra atar bir çöplüğe, unutulur gider vesselam.

 

Mehmet Aluç 

 

 


( Secde Çiçekleriyle Kokan Vatanım Kim Silebilir Seni Gönüllerde başlıklı yazı kul mehmet tarafından 9.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.