Ates ve su

Birbirininden uzak durması gereken iki element öyle değil mi ? Fazla ateş suyu buhara fazla su ateşi söndürmeye sebep olurken. Biz hep onları bir aradayken görürüz ateş yardımı ile sıcak bir su elde edilebilir yada ateşler içinde olan bir yere su dökülebilir. Sen ikisini nasıl görüyorsun en önemlisi budur. Ateş ve Su üzerine tahminimce sayısız kitap sayısız şiir yazılmıştır. Ben filmi bile çekildiğini duymuştum. Oğlan Ateş Kız Su kavuşurlarsa biterler. Peki biz bu aşkı tekrar kurguluyalım. Oğlan ateş çok seviyor sevgisi onun yangını peki ya kız duruluğu temizliği simgesi olan su , su gibi tertemiz peki ya oğlan kızdan daha çok seviyorsa ateşin alevi etrafı sarmışsa su buna yeterli karşılığı veremeyecektir. Peki ya su seller denizler olursa ateş söner ve boğulur ateş denizlerle mücadele edemez ki aslında biliyor musunuz hepsinin bir sebebi var eşit dağıtılamayan sevgi duygusu iki tarafta aynı sevseydi sıcak suyumuz hazırdı.

( Ateş Ve Su başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 11.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.