Ben isterdim ki eğer bir gün birini seveceksem yanında huzurlu olabileceğim gönlümce rahat edebileceğim sanki senelerdir tanıyormuşum gibi hissettiren biri olmalıydı. Sonra o çıktı karşıma,hiç ummadığım anda. İşte dedim o insan buydu yanında huzur bulabileceğim, sevebileceğim insan tam karşımdaki idi. Belki o hiç yanımda olmadı ve ben o huzuru hiç bulamadım, ama yinede hayallerimdeki insanı tanımakta benim için tamamen şanstı. Her karşılaşmanın hani bir sebebi olurmuş ya, o sebep hangi sebepti bilmiyorum ama şuna eminim o insan benim sevebileceğim içimdeki hep yıllardır hayalini kurduğum, beklediğim kişiydi. İyi veya kötü, kavuşmak imkansız, sonu olmayan bir başlangıç, her ne olursa olsun her kim olursa olsun belki de daima asla yeri doldurulamayan bir boşluk. Ve bildiğim tek gerçek, kimle olursa olsun nereye giderse gitsin hep benim sevdiğim olarak kalacak. Kalbimde olduğu sürece ne kadar uzakta olabilir ki? Adının anlamı gibi kalbinin bir yerlerinde var olduğumu ona olan aşkımın sonsuz olduğunu bir gün elbet anlayacak.

( Sonsuz başlıklı yazı Yakamozz tarafından 14.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.