Bir çocuğun dünyasında kirlenmiş başı kopmuş bir bez bebek ne demek nerden bileceksiniz ki....

Tozlu  camı kırık evlerde sabaha uyanıp ...ellinde silahlı adamların dipciği ile dürtülmek ne demek  nereden bileceksiniz....

Kulağınız da  patlayan silahları,  sağar eden bomba seslerini

Korkuyu oyun sanmak ama oyundan zevk alamamak nedir nereden bileceksiniz..

Anne  kanlar içinde baba kayıp kardeşler 4 den 2 ye inmiş  aile diye bir şey kalmamışken  anam demeyi  nereden  bileceksiniz...

Hava soğuk , çorabım nerede, kazak yırtık , siz sıcak evlerinizde otururken üşüdüğümü nereden bileceksiniz...

 

Okul nedir bilmediğimi, kuru ekmek bulursam şanslı olduğumu nereden bileceksiniz

 

Hırsları uğruna  savaşan  o koca koca adamların sığamadıkları bu koca dünyanın bana nasıl büyük geldiğini nereden bileceksiniz...

 

Yaşıyorum adı yaşamaksa ama biraz sonra üstüme bomba düşmeyeceğini nereden bileceksiniz...

Peki hadi  anlattım öğrendiniz

Bunun vebalini nasıl ödeyeceksiniz....

silgisizce


( Tüm Savaşları Çocuklar Kaybeder... başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 15.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.