Her ne kadar öldürücü olmasa da bulaşıcı bir hastalık olan Selfie Çekmek günden güne toplumda yayılıyor. Bu sebep ile biz de Selfie Çekme Hastalarını Tedavi Merkezi adlı yerimizde bu arkadaşları tedavi etmeye çalışacağız...

Gelelim tedavimizin nasıl yapılacağı, nasıl bu işi yürüteceğiz meselesine... Hastalarımız ilk önce merkezimize girerken cep telefonlarını bir poşete koyup, sepetimize bırakıyorlar. Bir çok hastamız bu vedalaşmayı hemen gerçekleştiremiyor tabi ki bağımlı olduğundan. Psikologlarımız devreye girerek hastaları ikna ediyor ve ellerinden cep telefonlarını güzellikle alıyorlar... Çoğu zaman cep telefonlarının arkalarından hüngür hüngür ağlayanlar da oluyor...

Daha sonra hastalarımızla oynayacağımız bir oyunumuz var. Oyunun adı ''Selfie Çeken Adam Taklidi'' adından da anlaşılacağı gibi, selfie çekiyormuş gibi yapıyoruz, elimizdeki telefonlar daha önce alındığı için, çekemiyoruz, çekiyormuş gibi yapıyoruz, yaptırıyoruz hastalarımıza...

Bir sonra ki aşamada cep telefonlarından ayrılmayı bir türlü hazmedemeyen arkadaşlarımız olursa, önce ikna elemanlarımız, onları artık cep telefonları ile teşriki mesailerinin bittiğini sade bir dil ile anlatıyor. Yok olmadı daha önce selfie çekerken başına kaza gelen insanların hikayelerini anlatıyoruz. O da olmadı mı ''Kulağını çekerim ya da tek ayak üstünde durdururum seni.'' diye tehdit ediyor yıldırmaya çalışıyoruz...

Selfie Hastaları telefonları elinden alındığı zaman, ilk önce büyük bir şoka giriyorlar. Günün 24 saatinin otuz saatini selfie çekmek ile geçirdiklerinden, elinden bebeği ya da oyuncak tabancası alınmış çocuk gibi hüzne boğuluyorlar... İlk gün ve ikinci gün merkezde uyku uyuyamadıkları, durmadan cep telefonu aradıkları oluyor. Hatta merkezimizden kaçıp ucuza ikinci el telefon alıp, önüne her gelen ile selfie çekmeye çalışanlar bile oluyor, dayanamıyorlar mı ne cep telefonsuz yaşamaya...

Kimi hastamız uzun bir tedavi sürecinden sonra, kimisi de bir iki seansta kurtuluyor bu selfie çekme hastalığından. Bulaşıcı olduğu da söyleniyor bu selfie çekme hastalığının. Babadan, anneden oğluna, kızına, kardeşine ve bilumum akrabalarına da geçebildiği bilinen bir gerçek. Hatta apartmanlarda komşulardan komşulara geçtiği de söylenip duruyor... Tedavi Merkezimiz 7/24 iş başında, bekliyoruz hastalarımızı... 

( Selfie Hastalarını Tedavi Merkezi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.