** Kırıp dökmek kolay, yeniden inşa etmek zordur. Hele de dostlukları !

** İnsanlar daima birbirlerini anlamaya çalışmalıdırlar.

** Biter bazen kelimeler; cümle kuramazsınız .

** Saklanan sevgiler kişiye eziyettir.

** Bardak mı kırıl dı, avucunla iç suyunu.

** İşi görülene kadar dil dökenlerin, sonrası dilsiz olmaları karakter zaafiyetidir.              

** İki dil bilirim ben. Birincisi lisanim, diğeri ise yürek dilim.

** Yüreğim yorgun. Gelme üstüme ey hayat !

** İnsanların fiziği ve görüntüleriyle geldikleri yerler geçici ; düşünceyle ürettikleri ise kalıcıdır.

** Yürüyüp giderim kaderimin peşinde. Üç kala ölümün eşiğine !..

** Bir yazar şakşaklarla değil , içten gelen alkışlarla kalıcı olur.

** Yorulur, bıkar insan zamanla. Ama en ağırı yürek yorgunluğu ve ağrısıdır.

** Hayatın akışına bırakır kendini kimi , kimide hayatı kendisinin akışına  uydurur inadına.

**Çok sevin ki etrafınız  güllük gülistanlık olsun. Tabiat size gülümsesin.

** Bir sevda da daha az seven cesur, çok seven ise kaybetme korkusuyla korkak davranır.

** Ölüm yaşama değil kelepçe. Yaşamak ölüme gerekçe. Böyle bilinmeli herkesçe.

** Delicesine hüzün biriktiririm . Ve sonra azat ederim birden.

** Yıllar öncesinden kalma bir küfür var içimde ; geçmişine geleceğine açıkça haykıramadığım.

** Silah gibi siyah gözlerin. Bakınca otomatik kurşun atar gibisin.

** Yosun tutmakta her yan.

** Ağır aksak adımlarım.. Çöktü iyice sırtım. Yine de bir türkü dudaklarımda oynakça. Yakışır mı delikanlı yüreğime hiç pes etmek . Hep seninle yaşamak istikamet .

** Sis çökmüş gözlerine... Baksan yağmurlar boşalacak üstüme

** Yaşamayı , en ufak şeyleri bile sevdim senin sayende

** Hep ayazda kalır bazı yürekler.


( Yaşam Heybemden 2 - 2 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 22.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.