BEDAVA....................

Kalın bet sesli bir adam bağırıyordu sabahın kör ebe sinde

İttiği  üç tekerlekli el arabasını sanki ağzına kadar doluymuş gibi iterek

Üstü başı kirli elleri paslıydı ... kafasın da yarısı yırtık fötr  bir şapka vardı

Gözlerini belertmiş.. ağzını da yaya yaya

-----bedava.... hadiiiiii koşun ...kaçırmayın ...bedava ....

 

Bedava  cümlesini duyan kadınlı erkekli mahallenin ahalisi koştu balkona ve cama

 

Baktılar aval aval kırık dökük tahta el arabasına..

Baktılar bakmasına da  bir anlam veremediler boş arabaya

 

Kadının biri o ince tiz sesiyle bağırdı..

 

***** ne satıyorsun be adam araba boş...delimisin nesin sen..

 

Adam arabayı yine zor bela doluymuşcasına iterek kadının camının altına geldi...

 O kirli suratıyla pis pis güldü kadına..

----bedava dedik ya abla ... kim demiş boş araba...

Kadın ayağından terliğini çıkarıp fırlattı onunla dalga geçtiğini düşündüğü adama..

****çekil git şuradan Allah ın delisi...birde bedava diyor..

 

Adam kahkahayı bastı art arda....

---- en çok tükettiğin şey nedir de hele bi ablam...

Kadın sinirlenmişti ama cevap vermekten de geri kalmadı  ..o merak var ya o merak tüm ihtişamıyla kadının kafasını kemiriyordu...

***ekmek ...

----ekmek bedava mı burada abla ... ekmekten sudan   daha değerli bir şey benim sattığım hemde bedava... hiç düşünmeden  bol bol harçayıp farkına bile varmadığınız şeyi satıyorum..zamanı geldiğinde fark ettiğiniz  ama tükettiğiniz için bir daha  sahip olamayacağınız şeyi satıyorum ben....

Kadın adamın hala deli olduğunu düşünüyordu.. ama içinden bir ses  ya onun görmediği bu şey gerçekten çok değerliyse üstelik bedavaymış alırsan ne kaybedersin diyordu....aşağıya inip  yarım kilo alsam diye düşünüyordu ki...adama seslendi

 

***bana oradan yarım kilo tart inip alacağım...

----- kiloyla değil abla....hem demedin mi sen araba boş diye..

***sen dalgamı geçiyorsun ben boş dedim ama  sen çok değerli sattığım şey demedin mi

---dedim

****eee ver işte bir kaç kilo

----dur o zaman sen gelme  evde saat var mı ...

***la ilahe var ne olacak...

---kaç şimdi

***2.15...

----- tamam  bu saatten sonrası sana bedava.................inşallah   boş yere tüketmez sin bundan sonra..

 

Kadın  öylece dona kalmıştı pencerede... adam ağır arabasını iterek bet bet bağırıyordu....

------------hadiiiii koşun ....BEDAVA.......


silgisizce dip notlar

 

( Bedava başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 24.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.