Birini alışmaktan korkuyorum.. alışırsam oda gider diye. Belkide gitmez kimbilir, ama kalbim artık dayanır mı bilmem. Ama ben öyle yoruldumki hergün bu bedeni taşımaktan ,yürümekten hatta nefes almaktan bile yoruldum. Saatlerce tavana bakmak bile artık beni yoruyor. Çünkü bu gidenlerin benden her seferinde aldığı biraz mutluluk galiba yada hayallerimin başıma yıkılmasının etkisi kimbilir. Ama gel görki bu yorgun bedenime kalbim itahat etmiyor. Yine buluyor en imkansızını en umursamazını kalp işte seçmiyor iyi olanı.. uzaktan sevmek, birine alışmak hatta ona bakmak bile artık korkutuyor. Çünkü gözyaşlarım her gidenle aktı, zavallı aciz bedenimse gitgide beni taşımakta zorlanıyor. Bense aklımla kalbim arasında ordan oraya sürükleniyorum. Galibi kim olursa olsun kaybeden benim ne acı.. alışmaktan korkuyorum artık çünkü sevmezler beni yada anlamazlar.. alışmamak için kendi kabuğumda sıkışıp kaldım. Bu olmasın lütfen alışmamalıyım ona sevmemeliyim onu.. yapma kalbim zaten bu bedeni taşıyamıyorum birde yükleme  omuzlarıma onun sevdasını.. alışmaktan korkuyorum yapmayın bana bunu zaten yorgunum fazlasıyla..
( Alışmaktan Korkuyorum başlıklı yazı Mavi bulut tarafından 26.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.