Serbest Kürsü / Söyleşi

Eklenme Tarihi : 28.01.2019
Okunma Sayısı : 1627
Yorum Sayısı : 3
SİTEMİZDE  YAYINLADIĞIM  SON YAZIMI  BAZI  HATIRINI  ASLA  KIRAMAYACAĞIM  ARKADAŞLARIMIN  ISRARLI  RİCALARI  ÜZERİNE  KENDİ  ELLERİMLE  KALDIRDIM  SİTEDEN.

YANLIŞ  ANLAŞILMASIN:  HER  İKİ  YAZIMDAN  DOLAYI  DA  ASLA  PİŞMANLIK  DUYMUYORUM.  YANLIŞ  BİR  ŞEY  YAZDIĞIMA  DA  İNANMIYORUM.  YANİ  VİCDANEN  MÜSTERİHİM  AMA  ÖYLE ANLAŞILIYOR  Kİ  NE  SÖYLERSEM  SÖYLEYİM  BAZI  DEĞERLİ  ARKADAŞLARIM  FOTOĞRAFIN  TAMAMINI  GÖRMEK  İSTEMİYORLAR.

HER  NEYSE...

ASLINDA  YAZACAK  ŞEY  ÇOK DA  ANLATABİLMEK  İÇİN  SANIRIM  BİR  YÜZ  SENEYE  DAHA  İHTİYACIMIZ  VAR. 

YAZILARIN  HER  İKİSİ  DE  FACE  BOOK  SAYFAMDA  MEVCUT  KALACAK.  





( O Yazıyı Kaldırdım--- Ötekini De.... başlıklı yazı Sami Biber tarafından 28.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.