Makale / Eleştri Makaleleri

Eklenme Tarihi : 31.01.2019
Okunma Sayısı : 1665
Yorum Sayısı : 0




 

Ey kalem yazsan ne olur sözleri mısra mısra dizsen ne olur? İnsanlık feryat içinde Filistin’de kardeşlerimiz zulüm altında inlerken, masum çocuklarımız katl edilirken kimse sesini çıkarmaz kılını kıpırdatmaz iken ey kalem, biten insanlık için ne yazsan artık boşuna…Sende bizler gibi ağlıyorsun ağla ağlamak çare ise gece gündüz ağlayalım, ama çare değil…


16 Yaşındaki öğrenci kızımız şahadete cennete yürürken, bizler nereye kiminle yürüyoruz, sorguladık mı kendimizi? Bu nasıl bir vahşettir ki sessiz kalınır? O şereften yoksun İsrailliler hakkında ölmeleri o yurttan çıkarılması için hala bir şeyler yapılmaz, yazıklar olsun insanlığımıza…

 

Acı acı olarak içimizde kalıyor, sevgi onu sarmıyor sarmayınca yalnız kalarak insanı da yıkıyor umudunu da köreltiyor…İsrail, bir avuç şereften yoksunlar nasıl oluyor da etraflarını böylesine zırhla örebiliyor, benim bildiğim tek zırh iman zırhıdır, ne zaman değiştirdik yitirdik acaba?

 

İnsan olma işlevini yitirmiş Siyonist şereften yoksun, İsrail’in zulmüne seyirci kalarak bizlerde mi insan olma işlevimizi, kayıp mı edelim? İyimserliğimiz insanı sevmeye dair imanımızın ne oldu, yaşamı insanı algılama antenlerimizin yönünü, kim çevirdi duyarsızlığa?

 

Manevi değerlerden bu kadar mu uzak kaldık? Yazıklar olsun bizlere, bunun hesabını yüce Allah C.C. nasıl vereceğiz bilmiyorum ve lanetle lanetliyorum şereften yoksun İsrail’i, vesselam.

 

Mehmet Aluç

 


( İşgalci İsrail Siyonist Askeri 16 Yaşındaki Öğrenci Kızı Katl Etti... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 31.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.