uzun süredir varlığını bildiğim  ama  benim bildiğimi kimsenin bilmesini istemediğim  o gerçek bu gün 3 tüp kan tahliliyle  belgelendi....doktorun karşısına oturduğumda doktorun bana neler söyleyeceğini adım gibi biliyordum... en sevdiğim şeyi elimden alacaktı... ama artık duyma zamanı gelmişti ..duymakta aslında çok önemli değildi...  söylediklerini kabullenmem gerekiyordu.....bende öyle yaptım  başımı öne eğip dinledim...
sen şekersin dedi doktor... bunu başkası söylese iltifat kabul ederdim... gülümser teşekkür ederdim... ama doktor kararlı ve çok ciddi bakıyordu bunu iltifat için söylemediği gün gibi ortadaydı... hayatımın tatlı devrini kapatıyordu ve bunu söylerken de sen şekersin diyor sanki dalga geçiyordu.....sen şekersin ama şekerden uzak duracaksın...sen şekersin ama bu saatten sonra yediklerine dikkat edeceksin...bu adı çok sevimli kendi bela hastalık hakkında uzun bir konuşma yaptı.ilaç dedi diyet dedi...dedi de dedi.....yoksa dedi cıssss  iğne sabah akşam insülün..... her şey tamam kabulüm... ilacımı içerim tatlıdan da uzak dururum hadi pilav da yeme gitsin...yaaa ben şekersiz çayı nasıl çaydan sayarım... benim için çay bir kültür...benim için çay bir nimet... benim için çay sohbet....benim çay bir bahane....her şeye ikna ettim kendimi... ama şu bir araya geldiğinde  bir birlerini deli gibi seven iki şeyi ayırmak niye. çayla şekerin aşkına son vermek niye..... bu zor olacak işte  ...hani bir slogana dönüşen  bir cümle var... tuzsuz yemek şekersiz çay...uzun yaşam ...3 zehir bir de un vardı.....

şeker hastalığının  yemek  alışkanlıklarından  çok irsi olduğunu biliyorum... anneannem de,annemde,dayım lar da,üstüne üstlük kardeşimin 14 yaşındaki oğlunda olduktan sonra  eninde sonunda beni de bulacağına zaten emindim ... nasılsa bir gün bu doktorun karşısına oturup sağlıklı beslenme dersi alacağımda kesindi...o yüzden şimdiye kadar yediğim içtiğim  hayattan aldığımız zevklerin başında olan o yemek zevkini giderdim ....artık bundan sonra önümüzdeki maçlara bakacağız... o şeker le sıkı bir karşılaşmamız olacağı kesin....artık kim kime gol atarsa...

şimdi ben burada aman sağlık çok önemli ...şöyle yapalım böyle yapalım ..şunu yemeyelim bunu içmeyelim spor yapalım konulara hiç girmeyeceğim....bu gün dersimi aldım ben...herkesin hayatı kendi için ne kadar önemliyse o kadar değerini bilsin..diyorum...şifa bekleyenlere de ALLAH şifalarını versin...
şimdi ben bunları niye yazdım:) benim sanırsam  şeker gibi tatlı bir kadın olmaktan  psikolojim sarsıntıya uğradı bu gün.biraz mizahi yaklaşırsam kabullenmem kabul olur diye düşündüm.....aile baskısı yüzünden çayı şekersiz içmek zorunda kaldım ......ve hayatın bir keyfini daha kaybetmenin verdiği  bir keyifsizlik içinde bana en çok keyif veren şeyi yapıyorum  şu an yazıyorum.... birazdan da çizerim bu günü böyle atlatırım ....sabaha Allah kerim...alışacak mışım öyle dediler....HOŞ NEYE ALIŞMADI Kİ........................

silgisiz bir tatlı KADIN......
( Ah.....şekerim başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 1.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.