Ä°lgili resim
insanlar baharı ,kuş cıvıltısı,çiçek kokusu,kelebek uçuşundan tanırmış... ömrünce  uçan  kuşları ,açan çiçekleri,yeşeren ağaçları bahar sanırmış.... sırf bu yüzden kaç insan yalancı bahara aldanmış...bahar dediğin oysa gönlünü ısıtan ona şiir yazdırıp ,şarkı söyleten,kuşlar gibi uçuran mış..ve her insan bir bahara aşıkmış... yaprakları dökülmüş bir ağaç nasıl beklerse baharı,baharı bekler gibi beklermiş insan sevdiğini.....ne kışlar gelir geçermiş.her ömrün yüzlerce kışı  olurmuş ama tek bir baharı... bu baharı görmek için yaşarmış insan bir ömrü...  ama bazen görmeden göçüp gidermiş hayattan  sonra ne olurmuş biliyor musunuz..?. baharı beklerken geçip giden ömre inat  kış günü  bir çiçek açarmış mezarında ...


SİLGİSİZCE DİP NOTLAR

( Aldanmayın Yalancı Bahara başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 2.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.