parkta  saat:14.30 iki sevgili çok samimiler ..öyle samimiler ki çevrede olup bitenden ,etraflarındaki  çoluk çocuk ve aileden bir haberler... henüz 20 li yaşlardalar... oğlan kızı uzun uzun öpüyor sonrasında  gayet rahat  sarmaş dolaş konuşuyorlar.... ortalık kalabalık günlerden pazar.. hava çok güzel günlük güneşlik...  etraflarında oturan   genç yaşlı çocuk  bir sürü insan var.... onların bu halini görenler kendi kendine mırıldanıp söyleniyorlar....5  -6 yaşlarında biri kız biri erkek çocuk koşarak onların oturduğu bankın önüne geliyor ve duruyorlar...onlara muzurca bakıp gülüşüyorlar.  oğlan çocuğu kız çocuğuna sarılarak öpüyor.... bir süre sonra arkalarından koşarak gelen anneleri çocukların kolundan tutup uzaklaştırıyor oradan  giderken de onlara çatık kaşla bir şeyler anlatıyor... yan bankta oturan yaşlı çift olanları  görüyorlar..... yaşlarına hürmet edileceğini düşünerek  genç çifti uyarma ihtiyacı duyuyorlar ..

----- gençler ....burası bir park bakın çoluk çocuk var burada... 
***bize mi diyorsun teyze...
-----evet yavrum size söyledim..belli ki  birbirinizi seviyorsunuz ama burası halka açık bir yer..
****bu bizim özelimiz affedersiniz ama size ne  teyze...
-----bak ne güzel söyledin be yavrum özel dedin işte bende tam bunu söylüyorum  burası genel bir yer özel dediğiniz şey özel yerde olur ....bakın özelikle çocuklara   kötü örnek oluyorsunuz....
oğlan kızın beline elini dolayıp yaşlı çifte doğru yürüdü...
*****ne kadar abartın be ihtiyar sanki ayıp bir şey yaptık.... gidiyoruz işte aman toplumun ahlakı  bozulmasın....
.................................................................................................................................................................................................................
gerisini az çok tahmin edersiniz....bu görüntülerle  vapurda, trende, otobüste,parkta,yolda eminim ki sık sık karşılaşıyorsunuzdur....sevmek sevilmekte tabi ki herkes özgürdür.... ama hayatın her evresinde bir görünür birde görünmez kurallar vardır... görünür kurallar yasalar görünmeyen kurallarsa örf adet ananeler dir....terbiye,ahlak bunlarda görünmez ama bilinen kurallardır....nasıl ki  size ait bir ev ve onun anahtarı sizdeyse ve o eve parkta sokakta olan insanlar dilediği gibi girip çıkamıyor ve orası sizin özelinizse özel duygularda buralarda daha anlamlı ve güzel dir. herkes her istediğini ben özgürüm diye yapamaz...senin özgürlüğün  benim özgürlüğümü engellememeli....senin özgürlüğünde bana benim özgürlüğüm de sana saygılı  olmalı...şimdi düşünün..parktasınız hava çok güzel elinize kitabınızı almış okuyorsunuz... baş ucunuza biri dikiliyor...elinde bir bidon su  yarı çıplak soyunmuş  yarısını size gelecek şekilde suyu kafasından aşağıya boşaltıyor... şimdi ikisi içinde bir yasa var mı ..yok... bu iki insanda özgür mü özgür.... o kitap okuyorsa  diğeri de suyu kafasından aşağıya döker mi döker... peki bu doğrumu ... tabi ki değil ... biri  doğru biri değil... doğruyu yanlıştan yasa ayırmıyor ama akıl fikir terbiye ahlak ayırıyor....burada tepkiniz kime olur su dökene değil mi.... ama adam yada kadın ben özgürüm diyor......işte özgürlük  onun anladığı  gibi şey değil... ve bunu anlatmak eşeği sudan atlatmaktan zor.... ama imkansızda değil.... 
özgürlüğü kendimize yontma dan iyi düşünelim... sizin özgürlüğünüz başkasına esaret oluyorsa o özgürlük özgürlük değildir..... biz Türk milletiyiz örfümüz  adetimiz,toplum kurallarımız var.... özelikle  çocuklarımıza  bunları bir şekilde anlatalım...anlatalım ki  özgürlük dedikleri şeyin aslında nereye kadar olduğunu öğrensinler..... 

güzel günlere
silgisizce dip notlar
( Özel Yaşam........ başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 4.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.