Küçük  bir  sevgi  kirintisina  ihtiyacı vardı  oysa,babasından  korkuyor  ama  evine  gitmek  istiyordu 18 yaşını  henüz  doldurmuş selin  duygusal  içine  kapanık  çok  iyi  niyetliydi, küçük yaştan  beri  büyük  sorumlulukları  vardı.Şimdi  istemeyerekde olsa  burda  bu adamla  evliydi tecevuze  uğramış  baba evine  donemiyordu  zaman  su  gibi  akıyor çalışıyo  iş  yerinde  karnını  doyuruyo  akşam  eve  doncegi  vakit  telefonu  çalıyordu istekleri  bitmiyordu  eşinin  sigarasini  alıyo  cebine  harcligini  selin  koyuyordu.Artık dayanamiyordu  sevmiyordu  onu  ama  sigincak  bir  limanı  yoktu  evden kaçtı.Babasına  sığındı  ama  ne  çare  ki  babası  onu  kendi  elleriyle  cehennemine  geri  götürdü, artık  yaşadıkları  yetmiyormuş  gibi  birde  şiddet  gormeyede  başlamıştı  birgün  annesini  ve  kardeşlerini  görmeye  gitmişti onlara  sımsıkı  sarıldı anlatmak istiyordu  herseyi  ama  dili  muhurlenmisti  sanki  anlatamadi.Zil  çaldı  kapıyı  açarken  kardeslerinden  ortanca  olanı  Şeyma  koluna  dokundu  yüzünde  tarifsiz  bir  acı  belirdi  selin'in  bir  gece  öncesinin  morluklari  vardı  kardeşi  anladı  ablasını  odasına  götürüp  koluna  baktı  Selin  o anda  hickiriklara  boğuldu, anlatmaya  başladı. Kardeşi hicbirsey  yapamamanin  burukluguyla  o da  ağladı, onlara veda  edip  cehennemine  istemeyerekde olsa  gidiyordu.Aradan  1 yıl  geçmişti  hiçbişey  degismemisti  hayatında  çok  yorulmustuda  bir kaç  gün sonra  maaşını  alcakti  karar  verdi  kacacakdi  ve  yeni bir  hayat  kuracaktı kendine .Nihayet  o gün  geldi  maaşını  alır  almaz  çekip  gidiyordu  artık  ailesinden  uzaklara  ama  başka bir  çaresi  kalmamisti o cehennemden  kurtulmanin  başka  çaresi  yoktu  babaannesinin  yanına  vardı  ertesi  sabah  herseyi  anlattı  babaannesine  o yanında  oldu destek  oldu  selin'e boşanma davası  açılmıştı tek  celsede  kurtuldu  o cehennemden.Zaman  çok  hızlı  akiyordu  8 ay  olmuştu  memleketine  geleli  akşam  saatlerinde  babaannesinin telefonu  çaldı  arayan  babasiydi  dikkatle  dinliyordu  biri  sozlenmis  ama  konuşmalardan  hiçbişey  anlamiyordu  kim  sozlenmis  neden  hafta  sonu  neden  istanbul  a gidilecek, nerden  çıktı  bu  şimdi  hafta  sonuna  iki  gün  vardı  neden  apar  topar  İstanbul'a gidiyorduk,nihayet  tlf  kapandı  babaannesi  telefonu  kapatır  kapatmaz  Serpil  e söz  kesilmiş  dedi  o arada  Selin'in  başından  assa  kaynar su  döküldü  Serpil  Selin'in  kardeslerinden  bir  tanesiydi  nasıl  olurda  kardeşinin  sozlendigini  yabancı  gibi  telefondan  ogrenmisti  hem  kimdi  o çok  zordu  onun  için .Valizler  hazırlandı  bir  kaç  saat  sonra  İstanbul da  olcakti , kardeşlerine  annesine  kavuscagi  için  Çok  mutluydu.
( Bir Garip Yolculuk başlıklı yazı Arayis tarafından 8.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.