Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 9.02.2019
Okunma Sayısı : 1503
Yorum Sayısı : 0
kadın tv.de dizi izliyordu evdekilerle.hem örgü örüyor hem de dizideki olaylarda fikir yürütüyordu.karşı koltukta da eşi oturuyordu.ailecek dizi izliyorlardı.kadın diziyi izledikçe sinirleniyordu.çünkü yaşananlar tıpkı kendi ailesinde geçiyor gibiydi.sanki şu dizideki adam abisine benziyordu.aynı onun gibi nankör,her şey kendisinin olsun istiyordu.
eşi ise kadını bir türlü anlayamıyordu.tamamen zıt karakterde idiler.adam kim ne yaparsa yapsın kim ne kötülük yaparsa yapsın onları af ediyordu.ailesinden ve çevresinden yemediği kazık kalmamış gene de herkesi af etmişti.allah biliyor diyordu.
kadın gene dizideki olaylara bakıp sinirleniyordu.bir an geçmişe gidiyordu aklı ara sıra.allahın cezaları.tüm kardeşleri birbirinden beterdi.kim kime nasıl kazık atacağını düşünür dururdu.
-sen beni anlayamazsın diye bağırdı kadın.sen yaşamadın o günleri!!!ben sen değilim.
her gün kavga vardı evlerinde.en büyük ağabeyi işsiz güçsüz tembelin tekiydi.dul anasından kavga dövüş yüklü miktarda paralar alır,o para bitinceye kadar da eve uğramazdı.
-sen hiç abin lokantalarda etli yemekler yerken evde kuru ekmek,domates,kuru çökelek hiç yedin mi diye sordu eşine.ben hep yedim dedi.hepimiz yedik.onun için bana başkalarına savunma!
-sorun etli yemek mi diye sordu adam.istersen gidip hemen getireyim.
-anlamıyorsun beni diye söylendi kadın.anlamıyorsun.sorun etli yemekte değil,bencillikte.bencil insanlardan,sırf kendini düşünen insanlardan nefret ediyorum.
neden insanlar böyle?hep kendilerini düşünürler?başkaları onlar için önemli değildir?
-asla af etmeyeceğim onları diye söylendi kadın.asla...ben sen değilim.senin gibi ömrüm boyunca başkalarından kazık yiyip duracak kadar aptal değilim.
tv.ye baktı kadın.onlarda kavga ediyorlardı.onlarda geçmişle şimdiki durumu karşılaştırıyorlardı.ama ne yapsan asla geçmiş unutulmuyordu.geçmiş geleceğin aynasıydı.
kadın gene eşine baktı.adam da eşine.
-anlamazsın elbette sen beni dedi kadın.çünkü benim yaşadıklarımı sen yaşamadın.yaşasan bile gerçekleri gözünü kapattın.allaha havale ettin.ama ben edemem.edemem.
-kimse benden hakkını helal etsin demesin.etmem.
adam usulca başını kaldırdı,karısına baktı.kadın da ona.
-kimse istemesin benden helallik dedi kadın.çektiklerimi unutamam.yeterince zarar gördüm zaten.
tv.de dizi hala devam ediyordu.kadın gene izledikçe sinirleniyordu.adam sustu.gitti bir yastık aldı kendine.koltuğa uzandı.
kadın elinde örgüsü örüyordu.arada tv.izliyordu. izledikçe de kendi ailesindeki yaşananlar gözü önüne geliyordu.diziler ne kadar da yaşadıklarımıza benziyordu.acısıyla tatlısıyla bizi anlatıyordu.


candan
9.2.2019
cumartesi-01.07
izmir


( İnsan Geçmişle Gelecek Arasında Sıkışıp Kalmıştır ...kurtulamaz Her İkisinden... başlıklı yazı candan tarafından 9.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.