şimdi bir genelleme yapacağım bunu yaparken hem üzülerek hem kendime ters düşerek yapacağım….biz kadınlar olarak kendimizi erkeklerden daha duygusal daha romantik görürüz buna bende dahil.. lakin hep merak etmişimdir…. şiir  aşırı duygusal insanların işidir derler.. eee öyleyse tarih de ki bütün ünlü bildik şiirler   erkek  şairlere ait yani  ben çok bildik bir şiir bilmiyorum  kadın şair e ait.. belkide bu benim eksiğim... mutlaka bilen vardır.. ama  günümüze bakıyorum bayan şair  yok diyecek kadar az… şimdi biz duygusalız ama onlar duygularına daha çok mu sahip çıkıyor  demek mi  bu?…. şimdiye kadar ünlü şiirler kadınlara yazılmış genelde.. lavinya…. ayten…. leyla…. züreyha…. reyhan…. ayşe…. gibi….. benim bildiğim erkek  ismine  yazılmış bir şiirde yok gibi…. şiir bir şekilde  aşkı anlatma sanatıysa ….onlar anlatmış biz dinlemiş miyiz..galiba öyle olmuş...yada erkek şairler aşkı daha tutkulu anlatmış daha çok benimsenmiş ,beğenilmiş... bir başka bakışla da erkeğin kadına duyduğu aşka daha çok yakışmış şiir... gönlünden  geçenleri aşk ile kaleme dökmüş  bütün şairlere selam olsun...

…. ve bu saatten sonra ben kendi adıma daha fazla  aşk şiir yazacağım bu denge  çok dengesiz duruyor:)))bir şekilde bozmak lazım...

silgisizce dip not


Zeynep Hatun, Mihri Hatun, İhsan Raif, Gülten Akın, Nilgün Marmara

Cumhuriyetin Kadın Şairleri

( Denge Çok Dengesiz başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 11.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.