Ä°lgili resim


sevgi günü...sevgililer günü... roma dan gelmiş anadoludan gelmiş kahve gibi yemenden gelmiş nereden gelmiş nereye gitmiş... dünyada bu kadar savaş , katliam ve kötülük varken sevgi günün nereden geldiği benim çokta umurum da değil.. ben bu gün hangi amaçla kullanılırsa  kullanılsın  içinde sevgi varsa  sadece sözde bile olsa bu kelimeye çok ihtiyacımız var  ben bir tek ona bakarım..bir aklım bir de fikrim var... çok şükür ki var... bence güzel olan her şey abartılmadan kendi örf ve adetlerimiz doğrultusunda kutlanmayı hak ediyor...  sevginin anlam ve önemi  bir güne sığmasa da hiç değilse  sevgi denen  bu kelimeyi aynı gün içinde bir çok insan tarafından  anılması düşünülmesi tazelenmesi sağlanıyor... sevgi  bir an olsun her dilde her ırkta  her yaşta  yalan ve ya gerçek  sahte yada samimi  bir şekilde  hissediliyor olması  bile  güzel...  hediyeleşme   evet bu bir rant haline gelse de bu sayede piyasada da canlanma oluyor     insanlar  sevgi adına  para harcıyor ,para kazanıyor... bir kerede de olsa yalancıktan da olsa sonuçta sevgi kazanıyor..... hem dinimizce de hediyeleşme  hoş ve güzel bir şey olduğundan dolayı bence hiçte mahsuru yok abartmadıkca  öyle gözlerimizi yükseklere dikmedik ce varsın  bir günlüğüne bir yerlerde birileri bir hediye ile mutlu olsun...
14 şubat sevgililer gününden çok sevgi günüdür benim gözümde sadece aşkı temsil etmez.. öyle kalpler kırmızı balonlar kırmızı güller aşk sözleri  ve tek taşlar sadece  bir kişiye duyulan sevgiyle sınırlı kalmamalı..sevgi duyduğun insanlara seni seviyorum demeli insan  bu çocuğun annen baban arkadaşın olabilir...illaki karşı cinse duyduğun aşkın adı sevgi olmamalı....karşılıksız çıkarsız süzme sevgidir anlamlı  olan...şimdi biliyorum bir çok insan  sevgililer günü adı altında olmadık streslere girecek...kimisi  bu günü unutacak, kimisi sevgilim yok ki  gün neyime diyecek...kimiside bu genelde bayanlar karşı taraftan  şaşırtıcı süprizler bekleyecek.. yani beklenti yüksek olacak.. artık sevgi adına buna katlananlar da olacak isyan edip  bir hafta küs kalanlarda bunu aşkın cilvesi olarak görüp kendince tavan yapanlarda olacak  herkese kolay gelsin.... sevmek ve sevilmek  dünyanın en güzel  şeyi... biz bize yakışan kadar sevelim sevilelim... suyunu çıkarma dan da şu sevgililer gününün değerini bilelim....

sevgi gününüz kutlu olsun...
bu dünyayı yine ve yine sevgi kurtaracak....


silgisizce


Ä°lgili resim

( Ben Farklı Bakıyorum Bu Güne başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 14.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.