14 şubatmış içinde senin olmadığın bi günün ne özelliği olabilir. Ben seni sadece 1 gün değil bir hayat boyu yanımda istedim. Senin olmadığın her gün benim için sıradan, boş, inan çok anlamsız. Bir insanın yokluğu nasıl da tüm varlığı hiç yaparmış bunu sende gördüm. Bugün de yoksun dün olmadığın gibi. Yokluğuna şaşırmadım ki zaten varolsan şaşardım. Bir hayat boyu yanımda isterken, 1 güne bile razıydım. İçinde sen olan her gün, benim en güzel günüm, en özel anım. Ama işte yoksun. Hiç gelmeyi düşünmedin. Hiç kalbine dokunamadım. Sen yokken her şey ne kadar çirkin geliyor gözüme bi bilsen bi gelsen de görsen. Sensiz yaşadığım her gün bana bir şeyler katıyor. Hadi tüm her şeyi bi kenara bırakalım da bizim  seninle değil 14 şubatimiz 1 günümüz bile olmayacak bu sefer de yaşananlara değil hiç  yaşanamayacaklara bırakalım tüm umutları..

( 14 Şubat başlıklı yazı Yakamozz tarafından 14.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.