YAŞADIĞIMIZ HER GÜN ÖZELDİR 

Samimiyetten uzak o kadar çok özel günler türedi ki; her günün değerini,birbirimizin kıymetini ve daha bir çok şeyi unutur olduk. 
Benim için,özel günler diye addedilen günler,anlamsızdır.
Önemli olan;her günü,gönülden severek, samimi, özel ve güzel yaşayabilmek,herkesin kıymetini yalnızca özel günlerde, öldükten sonra değilde,yaşarken her daim bilmektir.
Ne yazık ki,sevince kaybediyoruz,kaybedince de seviyoruz!
Özde sevmek cesaret ister,yürek ister.
Seven insan hiç düşünmeden kendini ateşe atandır.
Kısacası sevmek, herkesin harcı değildir.
Gerçek sevgi; dünyanın içinde, bambaşka bir dünyadır.

Kıymetini bilene yaşadığımız her gün özeldir.

AYLA CERMEN TÜFEKÇİ

( Yaşadığımız Her Gün Özeldir başlıklı yazı Ayışığı tarafından 14.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.