Baştan söyleyeyim: Yok  “Duyduk duymadık, gelirdik erken haber vermediniz, biz sizi yalnız bırakmazdık da tarihi karıştırmışım, akşam erken yatmayı sabah erken kalkmayı beceremiyorum, bir akrabamın başı ağrıyordu yalnız bırakamadım, elektrikler kesildi, tam çıkıyordum ki misafir gelmesin mi?” gibi bahaneler kabul edilmeyecek bilginiz olsun.


Sitemizin güzide bağımlılarından sevgili arkadaşım Sebahat KARAGÖZ Hanımla 13. Ankara Kitap Fuarı’na geliyoruz. Geliyoruz ama öyle günlerce değil, benim bir onun iki gün… Biz istemez miydik fuar boyu orda olmayı?


İnanır mısınız dostlar, imza günümüzü aynı güne ayarlayacağız diye aylardır akla karayı seçtik. “Senede bir gün” şarkısını ezberledik. Fuara katılıp yazdıklarımızı dostlarımızla paylaşalım istedik.


Bu hayallerle Cuma günü kısmetse Ankara’da olacağız. Sadece A planımız var. Allah nasip ederse bu planı uygulayacağız.


Cuma günü yani 22 Şubat’ta saat 18.45’te Hamamönü Kabakçı konağında AKSED’in hazırladığı şiir programına katılacağız. Ankaralı olan dostları şiir dinlemeye davet ediyoruz. Şiir dinlemek, şiir solumak ve dostları görmenin heyecanı içindeyiz. Bu heyecanlar olmasa hayat tuzsuz aşa benzer değil mi?


Ertesi gün yani 23 Şubat Cumartesi günü ikimiz de fuarda olacağız inşallah. Sebahat Hanım Yade Yayınları’nda, ben Dikkat Atölyesi Standında…


Dedik ki bu önemli günü ikinci ailemiz edebiyatevi’nde duyuralım, dostlar bizi yalnız bırakmaz. Tanışmaya, sohbete hatta daha ileri gidip kitap imzalatmaya bile gelen olabilir. Olmaz mı? Allah’tan umut kesilmez. Böyle bir günde dostlarımız bizi boynu bükük bırakırsa Küçük Emrah’ın ses tonuyla “Bize kimse kitap imzalatmaya gelmedi biliyor musun abi?” diyerek dönüş yoluna çıkarız, Allah korusun.


Bu vesile ile hepinize saygılar sunuyor hem şiir dinlemeye hem imza günümüze davet ediyoruz. Sebahat Hanım bugün çok yoğun olduğu için bu müjdeli haberi sizlere duyurmak bana düştü. Bu kez kesinlikle milli yalanımız değil “Onun da hepinize selamı var.”


Sonda da söyleyeyim: Yok  “Duyduk duymadık, gelirdik erken haber vermediniz, biz sizi yalnız bırakmazdık da tarihi karıştırmışım, akşam erken yatmayı sabah erken kalkmayı beceremiyorum, bir akrabamın başı ağrıyordu yalnız bırakamadım, elektrikler kesildi,  tam çıkıyordum ki misafir gelmesin mi?” gibi bahaneler kabul edilmeyecek bilginiz olsun.


Bekliyoruz.


İmza: İki Dost :))

( İlanen Duyurulur başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 18.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.