soru cevap ile ilgili görsel sonucusoru cevap ile ilgili görsel sonucu

 

En kritik soru, boşa kürek çekenlerin sonunda ellerinde kalan kürekleri, ne yaparlar?

 

A:Teknenin kenarına koyarlar

B:Sinelerine vururlar

C:Tekrar boşa kürek çekmek için saklarlar

D:Münasip bir yere tıkarlar-Oturup mal mal bakarlar

 

Göz değmesin diye kendilerine-Göz möz değmezde değerse öküz değer neyse- milleti hiçe sayanlar gözlerini karartanlar karanlıkta ne görürler?


A:Ebesini

B:Dedesini

C:Nenesini

D: Işık görmek için ışıktan kaçar karanlığa yürürler

E:Hiçbiri

F:Ebesi nenesi hariç dedesini... mi görürler


 

Her türlü kötülüğü yapmayı mubah görene, ulan sen yapıyorsun yaptıkların günahtır diyen bir babayiğidi görünce, yani zurnanın cart dediği yere gelince ne yapar?


A-Zurnayı saklar

B-Zurnayı cart curt çalmaya devam eder

C:Altına işemeye başlar

D:Kıçında bir hareketlilik hisseder-Yanlış anlamayın kıçına tekme yer anlamında kullandım-

E-Ağabey ben yaptım sen yapma der

F-Sen yaptım mubah ben yapınca mı günah deyyus, diyen babayiğit bir Osmanlı tokat’ıyla yere serer

G-Hepsi

H-Höst ulan diyen babayiğit ona güzel dersini verir, zurnayı çalarken bir daha zurnanın cart dediği deliğe elini sürmez düzgün çalar.

 

Mehmet Aluç


( Soru Benden Cevaplar Sizden De Haydi... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 19.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.