Umud allah'tır.
Bazan bir yılgınlık umutsuzluk kaplarya içimizi bittiğini düşünürsünüz feryad figan ben bittim ben öldüm derken hiç düşündünüz mü isyankâr asi bir beşeri olduğunuzu , işte o kafaya dank ettiği zaman kalbini yokla ve düşün olmuyormu kafan hala karışık ve sorular peş peşe geliyor neden neden diyorsanız, evinizden veya işinizden bir saat erken çıkın ve en yakın hastahane acil servisinde bekleme sıralarında en köşeye oturun sadece izleyin hayatınızı yeniden gözden geçirin .

Sağlıklıyım nefes alabiliyorum yürüyebiliyorum görebiliyorum dokunabiliyorum ailem var arkadaşlarım var, dostlarım var işim aşim var aç değilim açık evsiz değilim en önemlisi yurtsuz Vatansız değilim , şimdi bir daha kaldırın kafanızı bir daha düşünün Allah’a şükredecek ne çok şeye sahibim bu duygu umud etmeye hayata daha sıkı sarılip mücadeleye degmezmi .?


Gel umuda tutun çünkü Umud ALLAH’TIR ELHAMDÜLİLLAH...





Nermin tiryaki...
«
( Umud Allahtır başlıklı yazı NERMİNTİRYKİ tarafından 20.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.