Her Ölçümün Bir Darası Vardır Ölçülür Düşülür Gerçek Olan Ağırlığı Hacmi İle Geri Verilir, Yani Fazla Olan Ağırlıklar Atılır Anlasanıza.

 

Aşkın tanımı herkese göre bir değildir, kimisi aşkın karşılıksız olarak sevme olduğunu, kimisi karşılıklı sevme, kimisi sadece ben sevince benden başkasını sevmeyince, beni kollarına alınca sarınca, kimisi sarmasa da olur yanımda olsun yeter… Bunu çoğaltmamız mümkündür, kimisi sevdiğini bekleyince hemen gelsin ister, sadece kendisi için yaşadığını hizmet ettiğini düşünerek hemen gelsin diyerek bir işinin olup olmadığını, düşünmeden gelmesini ister düşünür. Oysa yâr bizi çağırınca çoğu zaman işim var sonra, yorgunum sen gelir misin dediğimiz olmuyor mu? Oluyor! İşte aşkta bizim bakış açımıza göre değişmez tanımlanmaz, aşkın bakış açısına göre istemezsek de ona uyarak aşk yaşanır bilmeyiz!

 

Aşk kendi yazdığı duygu senaryosuna uyularak yaşanılan bir duygu his bazen gözyaşı hasret selidir, içine girer peşinden sürüklenir gidersin… Sen onu bir yere değil o seni alır bir yerlere götürür, itiraz edemezsin, korkmayın kaçırmaz, duygusuz hissiz çöl olmuş gönlünüze gözyaşından yağmurlar yağdırarak yeşertir, duygusuz hissiz körelen gönül gözünüz açılır… Uyanmayan iç dünyanızdaki hisleri coşturur şaha kaldırır aşk dünyasında gezdirir bazen de hasret ilinde mahzun üzgün bırakır. Her iyinin bir karşılığı bedeli, her hüznünde bir sevinçli karşılığı muhakkak ki vardır. Duygusuz kalan duygularınız coşarak söz hecelerle şahlanır, bazen kifayetsiz kalır söz gözler konuşur, buyurun buradan koklayalım gülelim gülümseyelim…

 

Buyurun buradan koklayalım gülelim gülümseyelim…

Gülümsemek bir şey kaybettirmez haydi sevilelim

Gözlerimiz gönlümüzdeki aşkla baksın bir şey kaybetmeyiz

Hep kazanan biz oluruz aşkla haydi gelin birazcık gülümseyelim

 

Bazen hasretle kalsak ta üzgün olsak ta bunun ölçümü az gözyaşı az acı ve sabırla beklemek olacaktır. Her ölçümün bir darası vardır ölçülür düşülür gerçek olan ağırlığı hacmi ile geri verilir, yani fazla olan ağırlıklar atılır anlasanıza… Bizim ortaya koyduğumuz inişli çıkışlı yokuşlu dönemeçli falan filan kuramlar koymamızı aşk kabul etmez kendisi kesin etki yapacak uyarak tüm insanlığı sevdirecek kuralları ile gelir ve konar bir gönül’e, seyreder gönül’e verdiği anlamlı heyecanı coşkuyu hüznü göz yaşını tüm olanları…

 

Konar aşk gönlümüze izin vermesek de

Hayatın bir sonu vardır unutup gitsek de

Kazanmak için aşkı kapı dışarı etsek de

Aşk kendi gelir gider biz kabul etmezsek de

 

Fiziksel ve fiziksel olmayan hareket eğilimine göre güdülere büdilere bizlere sizlere onlara göre yaklaşmayı karmaşık duyguları anlamaz, böylesine işi karmakarışık yapmaz, anlaşılırdır aşk yaşarken anlarsın, anlamazsan aşksız kalır gönlün çöle döner, vesselam. Selamlarımla.

 

Mehmet Aluç


( Her Ölçümün Bir Darası Vardır Ölçülür... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.