tumblr hareketli kelebek gifler ile ilgili görsel sonucu

ne seçesim var ne seçilesim...
tek derdim patates soğan patlıcan
ve birde biber domates...
komik buluyorum....neyimi?....
her gün sosyal cıvıklık adına atılan  seçim  turunda olan sevgili  belediye başkanı  adaylarımızı ...esnaf, bakkal ,çakal ,hastane, hayırlı olsun ziyaretleri ,baş sağlığı dilekleri, otobüse binmece halka karışıp kahve keyifleri, üç çocuğun başını okşama,bir kaç hanımla çene yapma..taşra sokaklarına halkın ayağına son model arabalar ve gıravatlı takım elbiseli korumalarlainmeleri, bende sizden biriyim  görüntüsü..bence çok komik ağlanacak hal komikliği...hepimiz çok ama çok iyi biliyoruz ki seçildiği anda  makam odasına girmemiz için 100 etek öpüceğiz...hiç birimiz ben esnafım ben Ali ben fatma diyerek o kapıdan giremeyeceğiz... ve onlardan hiçbiri demiyeceğim belki gerçekten  hak ederek bulunduğu yere gelenler olacak onlara haksızlık etmek istemem...sizin başınızın sağlığı için yada hatır sormaya yanınıza gelmeyecek...işinizi yaptırmak için yine dıdısının gıdısını bulmak zorunda kalacaksınız..yeni kaldırımlar yapılacak eskilerin üstüne yeni yeni parklar açılacak  bilmem nereden gelen palmiyeler bilmem ne kadara gelip dikilecek..göze batacak hoş gelecek her şeye el atılacak...ama hepsi o kadar...her parti kendi partisindeki adamları toplayacak çalıştıracak...bunu nereden mi biliyorum  ben biliyorum siz bilmiyorsanız şimdiye kadar tek derdiniz domates biber patlıcan olduğu içindir.
kırk yılda bir millet olarak seçimden seçime adam yerine koyuluyoruz..bunun değerini bilmek gerek bir günlük sultanlıkta olsa hiç değilse şöyle bizde önemliyiz edasını taşıyoruz... o oy oy oy sandığa girene kadarda olsa sultanız ya söz söyleme hakkına sahibiz ya ne mutlu bize...futbol takımı gibi tutuğumuz partiler ve sadece bize şirin gözüktüğü için boşa giden o oylar var ya o oylar olduğu sürece düşünülmeden tartılmadan sadece yaldızlı kısmın cazibesiyle yada elimdeki imkanları ya alırlarsa korkusuyla verilen o oylar bize oyyy oyyy oyy olarak geri dönecek.. hiç bir partinin hiç bir elamanına değil sözüm... burada ki sözüm bize yani bizlere o sandığa gönderdiğiniz bir oyda olsa vicdanınızın sesine kulak verin... seçtiğiniz insanın yaldızına bakmayın..insanlığına bakın... bu gün seçilmek için yaptıklarına bakmayın şimdiye kadar ne demiş ne yapmış neyi yapamamış ona bakın...söyledikleri vaatten öteye geçmeyen  kendine toz kondurmayan... kendini dev aynasında gören  bu günkü tatlı diline kanmayın. hangi partiden olursa olsun...kişiliğine güvendiğiniz adamlara oy verin ki oyyy oyy demeyelim... hiç bir yanlış başka bir doğruyla örtülmez...üstünü kapatılan başka bir doğruyla sıvanan yanlış eninde sonunda sizin ve bizim karşımıza çıkar...
demem o ki... hayr nereden gelecekse belediyelerimize geleceklerde oradan gelsin... gözünüz kulağınız vicdanınız açık olsun... insanlığın kazanacağı insanlar  baş üstüne olsun...

silgisiz
tumblr hareketli kelebek gifler ile ilgili görsel sonucu
( Komik Buluyorum....neyimi?. başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 22.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.