Bizi Ortadan İkiye Bölseler De Bölemezler, Bölseler Bile Senden Ben, Benden Sen Çıkar Kardeşim…

 

Ey kardeşim bağışla ve af et beni Irak’ta bombalanan kardeşim benim… Engin denizlerin kıyılarında Akdeniz’de değil, zalimlerce boğulan zulme uğrayan kardeşim benim… Şerefsizlikle yol almış zalimlerce gözleri kırpılmadan, zulümle Arakan’da zulme uğrayan kardeşim benim… Yıllardır tüm toprak zenginliği yağmalanarak elinde alınan ben tok iken Afrika’da aç kalan kardeşim benim… Filistin’de Mescidi aksaya zarar gelmesin diye canın veren kardeşim benim… Afganistan’da Suriye’de Libya’da unutulan unutulması için, binlerce oyunla oyun oynayan zalimlerin zulmüne dayanan kardeşim benim… Namus ki onu korumak için can vermeyi göze alan kadın kardeşim benim… İffeti kirletilen, evleri başına tek tek yıkılan kardeşlerim benim, Bağdat sokaklarında oynarken kendileri köpek olan, zalimlerce utanmadan şerefsizce bu çocuk yaşımda köpeklere parçalatılan çocuğum benim…


Canım çocuğum canım ciğerim ciğerparem, gözlerinde bir damla yaş akmasın diyerek çırpındığım kardeşlerim size yetişemedim, yanınızda sadece Âlemleri yaratan Yüce Allah c.c.duamla yetişmek için ancak duada bulundum. Yüce Allah c.c.öylesine yüce ki onlar oyun kurmadan gizlice kalbinde geçenleri bilen o korkunç ahret azabını onlara hazırlarken, tatmaları için birkaç gün daha müsaade ederken, bizlerinde sabırla dayanmasını varmasını isterken, varamadım sizlere bani af edin… Dünya engin bir derya herkes sığarken ben sığamadım kardeşim sizin gibi bir yere sığamadım kardeşim benim… Gözlerimde yaşlarla Mevla’ma duada bulundum, zalime binlerce buğz ettim kahr olmaları için Rabbim sen onları kahhar isminle kahret dedim kardeşim benim…

 

Bizi ortadan ikiye bölseler de bölemezler, bölseler bile senden ben, benden sen çıkar, başkası çıkmaz bu mümkün değil kardeşim benim… Hayatımızın yarısı sana, yarısı bana birleştirince bize aittir kardeşim benim… Görecekler ki o zalimler her şeyleri boşmuş, boşa emek harcamış sadece cehenneme odun taşımışlar anlayacaklar, anlamazlarsa ölüm şiddeti ile anlatacak kardeşim benim… Bizim içimizde hak için birbirinizi sevin diyen Âlemlerin Rabbinin mührü var, her saniye kalbimize şefkatle merhametle vurularak bize hatırlatılıyor bizler birbirimizi seviyoruz, işte o zalimler bunu bilmezler, çünkü onların kalplerin hissetmemeleri için mühürlenmiş kardeşim benim…

 

Bunca dert keder zulme rağmen bizim gideceğim bir cennet sılamız var bu bize yetiyor çok şükür kardeşim benim… Onların varacakları yer cehennemdir orası ebedi şiddetlidir Rabbim bizleri onun şiddetinden, onun alevinden oraya düşmekten korusun Allah c.c.emanetsiniz kardeşim benim, selamlarımla.

 

Mehmet Aluç


( Bizi Ortadan İkiye Bölseler De Bölemezler... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 24.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.