BİLİYORUM BEN BİRAZ  SANA BENZİYORUM

Turnalar geçiyor bulutlardan

Gök mavi, güneş mavi.

Gelincikler açıyor uzak bir dağın ardında

Aşk seni fısıldıyor gelinciğin kırmızı yanında.

 

İnadına solgun gövdenin yalnızlığından öpüyorum. Ayrılık vazgeçmelere dâhil değildir öğren. Gidişin ancak yeniden öğretmektir  seni  bana. Gidişin mevsimlerde dökülmüş yaprakları saymaktır. Soyup çıkarmaktır ağaçlardan. Bilinmeyen sokak ortasında  geberesiye haykırmak.  Bu çaresizliğin sebebi  ne ?

Dudak büküp, diz kıvırıyorum. Ağrıyor dizimin ağrımayan yanları.  Bir şeyler olsun istiyorum. Bir yarım adam tamamlansın bir gece vakti. Tamamlansın inceden gökkuşağı ağaç olan bir yerde.  Anılar tahtasına izleri olsun bir kadının mutluluğu.

Pencere önünde bir kasımpatı büyüyor. Arapsaçı duruyor karşı cam balkonun önünde. Yeşil üstüne turuncu renklerini boyuyor. Çiçek kirpikli bir kadın güneşe çeviriyor yüzünü .  Eğilip avuç içinden öpüyorum kadının.  Yürüyorum kelimelerin hayalinden sana.

Biraz beyaz,  biraz eflatuna çalsa her yer. Çıkıp gelsen ya biraz.  Koşarak sarılsam bağrına.  Mutluluktan ölsem sonra. Dünya hep dönüyor ben sende dursam. Şakaklarıma kokun düşüyor. Duruşun özlemi oluyor canımın. Her şeyi bir yana seni bir yana itip bağdaş kurmak istiyorum. Sonunu bilmediğim bir hikayeyi yeniden yazmayı diliyorum. Şunu bil ki kimsenin avuçlarından öpmüyorum  ve kimseyi sen gibi sevemiyorum.

Seni düşünmediğim zamanlar ölüyorum. Yurdum ölü ruhlar mahzeni.  Biliyorum ben biraz sana benziyorum. Kızıyorum,  özlüyorum.Özlüyorum daha  çok kızıyorum. ama hep aynı. Ben hep aynı şiddetle daha çok seviyorum…

 

 

MERVE AKYEL

( Biliyorum Ben Biraz Sana Benziyorum başlıklı yazı Merveakyel tarafından 27.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.