Mısırda Dokuz Genci Suçsuz Yere Asarken Zalimler Bizi Yanlış Vasıflandırmış.


Zalimler tüm insafsızlığı ile Mısırda dokuz genci suçsuz yere asarken, insafsızlığın i sini, umman umman aşacak bir azap için kendilerine azap hazırlıyorlar, hem de sonsuz sonu yok… Ya Rabbim böylesi azaplardan bizleri sen koru(âmin)


Uluslararası Af Örgütü, değil gaf zalimle saf tutanlar örgütü, o gün yaptığı açıklamada, 9 muhalif hakkında verilen haksız suçlamalarla olan bu masum gencin infaz edileceği belirtilen idam kararının durdurulmasını istemişti, güya!

Aslında elektrik işkencesiyle ifadeleri alına gençler bunu yüzlerine karşı haykırmalarına rağmen sağır ve kalpleri mühürlenmiş zalimler ve uşakları duymadı, Müslüman ülkenin –Türkiye hariç-Başkanları ses çıkarmadı müdahale için bir adım atmadı… Dokuz gencimiz gitti cennete geride kalanlar ise vurdumduymazlıklarıyla hayatına devam etti. Dün bir kardeşim bu konuda bir şiir yazmıştı gözlerimden yaşları akıtan şiir yayınlayayım sizde okuyun.


Üçayaklı Düzenek

Ben Ahmed Vehdan.
Haklı davamda hapse düştüm.
Türlü türlü işkencelere maruz kaldım.
Bir tek ah etmedim.
Ben hapisteyken kızım dünyaya geldi.
Diş çıkardı göremedim.
Baba deyişine şahit olamadım.
Uyutamadım onu dualarla, ilahi ezgilerle.
Onu, bir tek idam edilirken gördüm.
Gözlerim doldu ağlayamadım.
O anda hiçbir beşerin göremeyeceği bir hakikati gördüm.
Resulullah cennet kapısında bana gülümsüyor.
Üzülme diyor.
Üzülme kızını artık hep göreceksin.

Mecaz Adam
(Edebiyat evi)

Kalıcı çözüm önerileri sunmaktan, bu yolda zalimi yolundan döndürecek adımlar atmaktan çok zayıfız. Bizler dayatmalarla susturmaya çalışan, Amerika ve şeytanın diğer uşakları, bizi vasıflandırırken yanlış vasıflandırmıştır. Şu an belki imanın yenilmez çelikten kalesinde olmayabilir, uzak olabiliriz lakin bu hep uzak olacağımız anlamına da gelmez… Bizdeki gönül bağı, az gevşemiş olabilir lakin bunu sıkı sıkı bağlamayacak kadar acizde değiliz. İslam’ın imanın içimizdeki gönlümüze düşüncemize, dinamik bir anlayışla yıkılmaz, onların disiplininden anlayışından uzak, merhametli bir bağ kurmamızı sağlarken şu andan bundan habersiz olacağımız, her zaman habersiz olacağımızı da sağlamaz. 

Kısacası zalimlerin kendi tanımladıkları gibi, her şeyi bizlerin teslimiyetle onlara olanları kabullenmiş değiliz, aynı zamanda biz Müslümanlar, hayatın her alanında hukuki olarak statülerini bugün evrensel hukuk ve değerlerle çelişme içinde olan düzenlerini kabul ettiğimiz anlamı da çıkmaz, sadece önümüze düşecek lideri bekliyoruz… Diyeceksiniz ki Liderimiz Kur’an ve Âlemlere Rahmet peygamberi, işte bize bunu gönülden sarsarak açıklayacak olanı bekliyoruz Rabbimin yardımı ve inayetiyle, Vesselam Selamlarımla. 

Mehmet Aluç
( Mısırda Dokuz Genci Suçsuz Yere Asarken Zalimler Bizi Yanlış Vasıflandırmış. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 27.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.