hayat manasız bomboş ,diyen insanlar var ya
soruyorum…
hayata ne mana yükledin de almadı…..
ağacın  altında    dala bakıp  elmanın düşmesini beklersen...
düşmesi  için ya elmanın çürümesi,ya kurtlanması ,yada bir fırtına çıkması gerek
o elma yere düştüğünde bilmez misin  mutlaka bir tarafı ezilecek berelenecektir.
ağaca çık…  olmadı merdiven daya.. yerde bir sopada mı yok vur düşür….
yoksa ömür billah aç ağzını havaya bekle   elma düşsün diye
hayatın manasını oturduğu yerden arayanların bir mana bulamaması gayet normaldir.
kafasına elma düşen newton hiç değilse yer çekimini bulmuş... sen beklediğinde sadece beklemiş olursun...mana elma için verilen mücadelede  yoksa elma dalda güzel kısmı hikaye.....bunu da en iyi Ademe  elmayı sunan Hava bilir... 
silgisizce dip notlar…
silgisizCE
( Mana Elmada başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 1.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.