BİR KADININ SEYİR DEFTERİNDE:
her gece bir okyanustur...
 Bu gece limandan ayrılalı çok uzun yıllar oldu.  uzun zamandır uçsuz bucaksız denizler deyim ne rotam belli ne varacak olduğum liman....güneşin doğuşu ve güneşin batışı tek bildiğim gerçek...uğradığım her limanda benim gibi mutsuz bir sürü insan tanıdım..veda kokan her limanda gözyaşları hala akmakta ,kimisi sevdiğini el sallarken gözleri yaşlı,kimiside yeşerttiği bin bir ümitle beklemekte hala gideni...tam burada bir şiirin dizeleri takılıyor dilime..(giden memnun ki yerinden dönen yok hala seferinden)..uzun dalgalı gecelerde...ben miyim seferde o mudur seferde bilmediğim kişiye sayfalarca mektup yazdım...hepsi gururlu hepsi dimdik satırlardı..özledim diye bitiremediğim sadece adımın baş harfini sonuna kondurduğum..biraz sitem biraz hal hatır soran soğuk satırlar ....OYSA....İçimdeki başka  bir kalem tutuyordu sanki .....diyordu ki: ey yar diye sevdiğim ,yar bilip güvendiğim,umudumu bağladığım,beni okyanuslara salanım,içimdeki çocuksu aşkı nefrete döndür enim....içimdeki serçeleri tek tek öldüre nim.....seni asla affetmeyecek bu yürek...postalayamadığım bu mektubu her defasında güvertede yüzlerce parçaya bölüp rüzgarda Okyanusa savurduğum da .....sanki içim rahatlıyordu....denizin tuzlu suyuna ,gözümden akan bir kaç damla tuzlu su karışıyordu.sonra kıyametin ortasında uykuya yenik düşen gözlerimi kapatıyordum.... ertesi sabah dingin bir denizde uyanıyor...martılarla paylaştığım bir dilim ekmeğe şükür ederken  buluyordum kendimi....bu ne tezatlık tı yarabbim..geceyi başka gündüzü başka yaşamak..........bu ne tezattır  koca bir okyanus dururken bir kaşık suda boğulmak...

Silgisizce dip notlar

( Bir Kadının Seyir Defterinden başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 4.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.