Kişisel Gelişim üzerine uzun zamandır bir çok kitap kaleme alındı... Bir çok da okuyucu kitleleri var sanırım... Hep şunu düşünmüşümdür, kişisel gelişmek için illa kitap okumak şart mı? Bence değil, olmamalı... İnsanı kişisel geliştiren çok daha önemli etmenler var. Çevresindeki dostlar ve en başta da ailesi tabi ki... Sevecen bir anne baba, güler yüzlü ve sakin bir kız ya da erkek kardeş veya her ikisi birden, her türlü sırrını paylaşabileceğin sağlam bir iki dost, arkadaş, onlar ile kurulan samimi, sıcak ilişkiler, insanın olgunlaşmasına en büyük katkıyı yapacaktır...

Bir çok Kişisel Gelişim Kitabının da insanın ilgisini çeksin diye, çok ilginç başlıkları vardır... Kendini Fişekle, yok efendim Kendini Ateşle, Ayağını Yere Sağlam Bas, Düşün ve Zengin Ol, Dost Kazanma ve İnsanları Etkileme Sanatı... Tabi bu kitap isimleri daha da çoğaltılabilir... Özlü bir söz de ''Çocuklarınıza zengin olmayı değil mutlu olmayı öğretin, böylece hayatları boyunca, sahip oldukları şeylerin fiyatını değil, kıymetini bilirler.'' der...

İçinizde birazcık sevgi kırıntıları, sevgi adına bir şeyler varsa, aileniz sizi kendine öz güvenli ve güzel yetiştirdi ise, o kitaplara hiç bir zaman ihtiyacınız olmayacaktır ömrünüz boyunca... Kişisel gelişmek, okumak, araştırmak ile sevgi ve sabır ile yaptığınız işlerden zevk almak ile olur...

Sevmek, sevmek ve yine sevmek... İnsanların gözlerinin içine bakın. Hem de önce en yakınlarınızdan başlayarak yapın bunları... Zordur söylemek ama, bazı zaman ağzınızdan çıksın o iki kelimelik cümle ''Seni Seviyorum.'' deyin bunu korkmayın, karşınızdaki hiç kimse sizi yemez, ısırmaz, hakaret etmez, en fazla mutlu olursunuz, beni de sevenler varmış diye...

Dokunun insanlara, ağaçlara, bitkilere, papatyalara, güllere, kasımpatılara, dokunun insanların yüreklerine, ruhlarına bedenlerine... Rüzgar yanağınızı yalayıp geçsin, güneş sabah sabah gülümsesin... Sabah evden çıkarken bahçedeki çiçekler ile ağaçlar ile kediler ile sokak köpekleri ile selamlaşın, konuşun, cevap veremezler belki ama, enerji verirler size... Vallahi ben her sabah yapıyorum bunları uzun zamandır, hiç bir zararını da görmedim faydasından başka... Yapmaya başlayın hemen yarın bunları, sonrasında da bakın bakalım nasıl kişisel gelişmiş, nasıl hayata tutunmuşsunuz...

( Kişisel Gelişim Kitaplar İle Olmaz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.