8 Mart Dünya Kadınlar günü bu gün. Kadının elinin değdiği her yerde güzellikler oluyor. Kadın annedir, erkeğine eştir, evin direğidir, girdiği ortamlara canlılık katar, huzur katar, güzellikler katar... Ataerkil toplumlarda çoğu zaman ezilmekte ve horlanmaktadır kadınlarımız...

Dünyadaki bir çok ülkenin başında erkek devlet başkanları bulunmaktadır günümüzde... Kadınların bu konuda ağırlıklarını koyma zamanı gelmiş de geçiyor... Hiç bir kadın devlet başkanı savaştan, ölümden, öldürmekten yana olamaz. Dünyada ki bütün savaşları çıkaranlar, dikkat edin bakın erkek egemen toplumların devlet başkanlarıdır... Kadın, her şeyden önce, dünyaya çocuklar getirdiği için, çocukların bırakın ölmesini, ağlamasına bile dayanamaz...

Yufka yüreklidir kadın... Bileğinden çok aklının ve yüreğinin sesine kulak verir... Sevmek ve sevilmek için yaratılmışlardır... Duygu yüklüdür. Bir kadını ağlatmak kadar kötü bir olay yoktur dünyada... Bedensel olarak erkeklere nispetle daha güçsüz olsalar da, duygusal zekaları ve yönleri ile erkeklerden kat kat üstündür kadınlarımız...

Eğer ki Birinci Dünya Savaşı ve ikinci Dünya Savaşı yıllarında devletlerin başında kadınlar olsaydı, belki de bu savaşlar hiç yapılmayacak, milyonlarca insanda ölmeyecek ve sakat kalmayacaktı... Bu gün kadınlarımız cahil erkekler tarafından çoğu kere horlanmakta, eziyet görmekte ve canlarına kıyılıp, aşağılanmaktadır... Eğer ki buna sebep olan erkekler gereken cezayı görmüyorsa, ne demeli yazıklar olsun kelimesinden başka...

Geçenlerde gazetelerin birinde okuduğum bir haber kadınlar adına gerçekten sevindirici bir gelişme, üniversitelerde 322 kadın fakülte yöneticisi dekanımız, 17 de kadın rektörümüz varmış. Dileyelim bu rakamlar daha da çoğalsın... Kadın elinin değdiği eğitim ve öğretim, nitelik ve nicelik olarak daha iyi yerlere gelecektir...

Devletimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ''Ey kahraman TÜRK Kadını sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde, göklere yükselmeye layıksın.'' diyerek kadınlarımızı onurlandırmıştır... Sevgili Peygamberimiz Hazreti Muhammed sav.'de "Kadınların haklarını yerine getirme hususunda Allah'dan korkunuz! Zîrâ siz onları Allah'ın bir emaneti olarak aldınız." buyurarak konunun ne kadar önemli olduğunu belirtmiştir...

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Türk ve Dünya Kadınlarına kutlu olsun. Hiç bir kadın ne ezilsin, ne horlansın, ne töre cinayetine kurban gitsin, ne de sudan sebeplerden dolayı kocasından dayak yesin. Dünya kadın ve erkeğin birlikteliği ile daha güzel olacaktır...

( Kadın Yöneticilerin Çoğalması İnsanlığın Yararınadır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.